Αρχική Εκδημοκρατισμός της διοίκησηςΆρθρο 28: Θέματα ΕΚΔΔΑΣχόλιο του χρήστη Β. Α. | 22 Μαρτίου 2015, 21:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H ΕΣΔΔΑ πρέπει να συνιστά εφαλτήριο για τον εξορθολογισμό και την ορθή λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, καθώς και τη στελέχωσή της με νέα και ικανά στελέχη που διαθέτουν όρεξη να προσφέρουν και όχι τελούντες σε υπηρεσία διεκπεραίωσης. Προς τούτο θα πρότεινα: α) την άντληση του συνόλου των νεοπροσλαμβανομένων δημοσίων υπαλλήλων σε καίριες θέσεις της δημόσιας διοίκησης και σε υπουργεία από την κοιτίδα της ΕΣΣΔΑ, ο ρόλος της οποίας είναι ακριβώς αυτός β) την άμεση προκήρυξη του διαγωνισμού και την αύξηση του αριθμού των εισακτέων στην ΕΣΔΔΑ για τον επόμενο διαγωνισμό σε 200 άτομα, καθώς αυτός δεν πραγματοποιήθηκε το 2014 γ) την αυστηρή οριστικοποίηση της ύλης καθώς και της ετήσιας ημερομηνίας διεξαγωγής του διαγωνισμού στα πρότυπα της αντίστοιχης γαλλικής σχολής δ) την αναλυτική περιγραφή των εξεταζόμενων γνώσεων και δεξιοτήτων, και κυρίως την εξειδίκευση των νοητικών και αναλυτικών δεξιοτήτων, αν δηλ. πρόκειται για τέστ τύπου EPSO ή τύπου ΑΣΕΠ ε) την κατάργηση του προφορικού σταδίου, όπως ανέφεραν και αρκετοί άλλοι σχολιαστές, η οποία ενέχει στοιχεία υποκειμενικότητας και πιθανώς αναξιοκρατίας, εκτός αν πρόκειται για τυπική συνέντευξη από το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΔΔΑ ή ανεξάρτητη επιτροπή που θα κρίνει ότι εν γένει ο επιτυχών υποψήφιος δύναται αντικειμενικά να ανταποκριθεί στο ρόλο του στ) την εξέταση σε ένα στάδιο των μαθημάτων και την ένταξη των επικαίρων θεμάτων στο τέστ γνώσεων,όπως προέβλέπε ο προηγούμενος νόμος ζ) την επιλογή ανάπτυξης του ενός εκ των δύο θεμάτων στα βασικά μαθήματα της Οργάνωσης Πολιτεύματος και της Πολιτικής Οικονομίας ή εναλλακτικά την επιλογή περισσοτέρων σύντομων θεμάτων ώστε να καταδεικνύεται ότι ο υποψήφιος διαθέτει ευρύτερη γνώση του αντικειμένου η) την αντικειμενική αξιολόγηση από τους διορθωτές, ανεξάρτητα αν οι τυχόν απαντήσεις αντιτίθενται στην προσωπική τους θέση ή ιδεολογία, εφ όσον η απάντηση τεκμηριώνεται