Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:46
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν το θέμα του περιορισμού των κυβικών είναι αναχρονιστικό. Ο πλέον σύγχρονος τρόπος για να τεθεί κάποιος περιορισμός είναι το πόσο επιβαρύνουν το περιβάλλον σε διοξείδιο του άνθρακα (όλες οι εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένες πλέον να δημοσιοποιούν τις μετρήσεις τους ). Παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για τον προκλητικό στόλο ακριβών αυτοκινήτων που έχουν εταιρίες (Α.Ε.) που βασικός μέτοχος είναι το δημόσιο( ΟΠΑΠ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΌ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ,ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ,ΟΛΠ κ.α) . Εκεί πραγματικά εδώ και χρόνια επικρατεί ένα "όργιο" σπατάλης και πρόκλησης της κοινωνίας από τους διοριζόμενους διοικητές και τους κάθε λογής συμβούλους τους. Επίσης η κυβέρνηση θα πρέπει να δει άμεσα το θέμα των εταιρικών αυτοκινήτων. Αρκεί να αναφερθεί ότι τα 99 στα 100 αυτοκίνητα πολυτελείας που κυκλοφορούν στην χώρα είναι εταιρικά αυτοκίνητα τα οποία με την μέθοδο της "μακροχρόνιας μίσθωσης" το μίσθωμα τους λογίζεται ως έξοδο της επιχείρησης με αποτέλεσμα όχι μόνο τα golden boys να κυκλοφορούν με πόρσε, bmw, aston martin κλπ. αλλά το κράτος να χάνει μεγάλα έσοδα από την μείωση των φορολογητέων εσόδων των επιχειρήσεων . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ