Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γουλάς Γεώργιος | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:02
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μέτρο και κριτήριο για την αγορά ή χρονομίσθωση(leasing) αυτοκινήτων δεν θα πρέπει να είναι ο κυβισμός. Ο σκοπός του νομοσχεδίου είναι να περιορισθούν οι ρύποι και να μειωθούν οι κρατικές δαπάνες για τα αυτοκίνητα. Συνεπώς το βασικό κριτήριο, πέρα από τους ρύπους θα έπρεπε να είναι η αγοραία αξία του αυτοκινήτου. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα τέλη κυκλοφορίας. Δεν μπορεί δηλαδή κάποιος που έχει ένα αυτοκίνητο 2000κ.ε. να πληρώνει τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με κάποιον που έχει ένα αυτοκίνητο 2000κ.ε. αλλά πολυτελείας. Δεν αναφέρω μοντέλα για ευνόητους λόγους.