Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:13
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ 1) ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ (ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ) 2) Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ Ο ΤΙΤΛΟΣ. ΠΟΣΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΣΕΡΒΙΑ Κ.Τ.Λ. ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ 10 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟ ΔΟΑΤΑΠ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟ; 2) Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ. ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ (Π.Χ. 50%) 4) ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΤΥΠΟΥ TO TEST ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΥΡΕΩΣ. ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗ ''ΔΙΑ ΒΙΟΥ'' ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑΤΑ - ΦΑΜΠΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΜΙΑΣ ΑΚΑΛΥΠΤΗΣ ΕΠΙΤΑΓΗΣ. 5) ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΠΟ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ. Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΧΙ ΤΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ 1) ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΕ ΚΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ. 2) ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΕ ΝΕΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΦΜ Η ΑΜΚΑ (ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΜΚΑ) ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΙΑΣ ΑΠΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΒΑΣΙΛΕΙΟ 3) ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ (Π.Χ. 5% ΚΑΙ 10% ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.