• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος' | 24 Μαρτίου 2015, 12:42

    Το μέγιστο θέμα το οποίο προκύπτει κατά τη δική μου εκτίμηση είναι η ασάφεια και η καθυστέρηση που προκύπτει από αυτήν ως προς την εξεταστέα ύλη. Ασφαλώς και πρέπει να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής απόφοιτοι με άριστη γνώση και των άλλων γλωσσών. Εκεί όμως που δημιουργείται η μεγαλύτερη ασάφεια είναι αν το δεύτερο στάδιο των εξετάσεων στο οποίο ο υποψήφιος επέλεγε ένα γνωστικό αντικείμενο και προετοιμαζόταν βάσει της ενδεικτικής βιβλιογραφίας που πρότεινε η Σχολή σε κάθε προκήρυξη εξετάσεων θα εξακολουθεί να ισχύει ή θα συγχωνευθεί στο πρώτο στάδιο ή θα αντικατασταθεί πλήρως από το φάκελο επίκαιρου θέματος. Προτείνω στην περίπτωση που καταργηθεί το β΄στάδιο και παραμείνει ο φάκελος επίκαιρου θέματος να μετασχηματισθεί βάσει του θέματος που θα επιλέξει ο υποψήφιος σύμφωνα με προτεινόμενη βιβλιογραφία σε συνδυασμό με τη διαρκή ενημέρωση πάνω στα επίκαιρα ζητήματα που αφορούν το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο έστω και μέσω διαδικτύου. Το να πάει ο υποψήφιος να δώσει εξετάσεις αναγκαστικά απροετοίμαστος λόγω της οποιασδήποτε ασάφειας και καθυστέρησης ως προς τις απαιτούμενες διευκρινήσεις δεν ωφελεί ούτε την ίδια τη διαδικασία του διαγωνισμού. Δε θα ξέρει πως και από πού να προετοιμαστεί. Το ίδιο ακριβώς θέμα έχει να κάνει και με το τεστ δεξιοτήτων. Στην ουσία οι υποψήφιοι ενδέχεται να εξεταστούν στο ίδιο θέμα και δυο και τρεις φορές αλλά σε διαφορετικές φάσεις του διαγωνισμού. Οπότε δε μπορώ να καταλάβω τη χρησιμότητά του. Θεωρώ τελείως λάθος το επιχείρημα της ικανότητας διαχείρισης εντόνων κι επίπονων καταστάσεων καθώς αρκετά στρεσογόνες είναι αυτές οι εξετάσεις από τη φύση τους. Τέλος, εφόσον δεν προκύψει άκρη σ' ό,τι αφορά την εξεταστέα ύλη που είναι και το πιο καίριο, ζητούμε την πλήρη επαναφορά του παλιού τρόπου διεξαγωγής των εξετάσεων με την προσθήκη επιλογής μιας γλώσσας επιπλέον για τους κατόχους πτυχίων των άλλων γλωσσών. Όπως και να 'χει πάντως, παρακαλούμε στο άμεσο ξεκαθάρισμα της κατάστασης γιατί κάθε καθυστέρηση είναι επιζήμια για όλους μας.