Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Μ | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:08
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μοριοδότηση των υποψηφίων πρέπει να υποστεί σοβαρές αλλαγές. Η μοριοδότηση ενός διδακτορικού με 400 μόρια αντί 300 που ίσχυαν, ενός μεταπτυχιακού με 200 μόρια αντί 150 που ίσχυαν και του βασικού τίτλου σπουδών με συντελεστή 110 αντί του 100 κατ' εμέ δεν αποτελούν σοβαρές αλλαγές. Πίστευα πως οι καινούριες αλλαγές σκοπό έχουν να αλλάξουν το τοπίο και να θέσουν τα πράγματα σε μία πιο δίκαιη και πιο αντικειμενική νέα βάση. Σαφώς, υπάρχουν και σημαντικές αλλαγές όπως η κατάργηση της προσαύξησης του 50% της εμπειρίας, αλλά νομίζω πως δεν επαρκούν. Το σύστημα ωθεί τους νέους να κυνηγούν την απόκτηση τίτλων και να επιστρατεύουν διάφορα μέσα για να το πετύχουν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί π.χ. για την κάλυψη μίας θέσης μηχανικού σε ένα Δήμο της χώρας θα προτιμηθεί ο κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (ή έστω μεταπτυχιακού διπλώματος). Είναι απαραίτητος ο διδακτορικός ή ο μεταπτυχιακός τίτλος για την εκτέλεση των καθηκόντων ενός μηχανικού σε έναν οποιονδήποτε Δήμο? Βεβαίως, αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν θέσεις στο Δημόσιο Τομέα οι οποίες πιθανόν να απαιτούν περισσότερες και πιο εξειδικευμένες γνώσεις σε κάποιο αντικείμενο, δεν θα έπρεπε όμως να υπάρχει κάποιος διαχωρισμός και να δίνεται έτσι η ευκαιρία σε παιδιά που δεν έχουν άλλους τίτλους σπουδών πέραν του βασικού τίτλου να διεκδικήσουν μία θέση στο Δημόσιο?