Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 2 Κατάργηση της προσαύξησης μοριοδότησης λόγω εμπειρίαςΣχόλιο του χρήστη y.petrohilos | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:12
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
το μέτρο της κατάργησης της προσαύξησης του 50% κινείται στην σωστή κατεύθυνση, δηλαδή κοινωνική δικαιοσύνη και αξιοκρατία,αποτρέποντας τα ρουσφέτια. κοινωνική δικαιοσύνη με οικονομικούς όρους - και σε σχέση με το παρόν άρθρο - έχουμε όταν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα μοριοδοτούνται ακριβώς ανάλογα με συμβασιούχους από τη στιγμή που οι πρώτοι -μέσω της φορολογίας- δίνουν τη δυνατότητα στο κράτος να προσλαμβάνει τους δεύτερους. συνεπώς στις νέες θέσεις που δημιουργούνται δεν είναι δυνατόν να δίνεται επιπλέον μπόνους σε πάσης φύσεως συμβασιούχους, εφόσον ο νομοθέτης λειτουργεί με γνώμονα το κράτος δικαίου. εντούτοις, δεν υπάρχει καμία απολύτως πρόβλεψη επιπρόσθετης μοριοδότησης για εξειδικευμένα προσόντα τα οποία αποτέλεσαν πραγματική ανάγκη των ίδιων των δημοσίων φορέων με την πάροδο του χρόνου(στενό δημόσιο, νπιδ, νπδδ, εταιρίες του δημοσίου κ.λπ)που αντικειμενικά δεν περιγράφονταν σε αντίστοιχα οργανογράμματα τους. ένα απαρχαιομένο οργανόγραμμα περιγράφει επαρκώς γενική διοικητική μέριμνα με γενικές κατηγορίες Π.Ε. , Τ.Ε., Δ.Ε. για την εξυπήρετηση περιττής γραφεικρατίας.δεν περιγράφει συνύθως εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως π.χ. ο σχεδιασμός προγραμμάτων, η υποστηρίξη έργων ΚΠΣ κ.λπ. Συμβασιούχοι οι οποίοι καλύπτουν τέτοιες ανάγκες ήδη, ή ιδιωτικοί υπάλληλοι με αντίστοιχα προσόντα/προϋπηρεσία, δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται πρόσθετα, εφόσον προηγηθεί αναμόρφωση του οργανογράμματος των υπηρεσιών;δεν χάνεται αποδοτικότητα όταν το ίδιο το κράτος ως εργοδότης αφήνει έξω ένα (έστω μικρό) μέρος συμβασιούχων που εκπαιδεύτηκαν και χρησικοποίηθηκαν για 5-6 χρόνια για την κάλυψη αναγκών που αρχικά δεν είχαν προβλεφθεί; φυσικά αναγνωρίζω ότι δεν υπάρχει ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης των υπηρεσιών που παρείχαν, ή πόσες από αυτές τις ανάγκες θα μπορούσε να καλύψει το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικό. επομένως θα πρέπει να δρομολογηθεί άμεσα ριζική αναμόρφωση του δημοσίου τομέα με άξονες: α)να ξεχωρίσουν οι πραγματικές ανάγκες από τις επίπλαστες β)να θεσμοτετηθεί (ή να εφαρομόζεται στην πράξη εφόσον ήδη υπάρχει)ένα πρόγραμμα ανταμοιβής της αποδοτικότητας με κίνητρα και αντικίνητρα στους ήδη υπάρχοντες δημοσίους υπαλλήλους γ) να μετατάσσονται βάσει προσόντων και αναγκών οι απανταχού υπεράριθμοι. νομίζω πως η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τον παράγοντα της αποδοτικότητας.