Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:29
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πραγματική βούληση και η πολιτική απόφαση γιαυτό το οποίο επιδιώκεται προσδιορίζεται τόσο από τον κείμενο του νόμου μετά την ψήφιση του μέχρι και την πλήρη διαδικαστική αμετάκλητη εφαρμογή του . Το υπό διαβούλευση σχέδιο κινείται σαφώς στην σωστή κατεύθυνση . Λόγω της εμπειρίας στα Διοικητικά Δικαστήρια θέλω να κάνω μερικές επισημάνσεις: 1. Ο νόμος που θα τεθεί σε ισχύ είναι αδύνατον να αφήνει και κατά την λεκτική του ορολογία και προσδιορισμό , ασάφειες , παραθυράκια , υποκειμενικές ερμηνείες , διασταλτική και συσταλτική του ερμηνεία , όχι μόνο για την συνταγματικότητα του , αλλά για την σαφή του αναφορά τι προσδιορίζει . Επίσης πρέπει να αναφέρει ποιους φορείς περιλαμβάνει γιατί στους ΟΤΑ π.χ υφίστανται δεκάδες Νομικά Πρόσωπα ΝΠΔΔ , αλλά Ιδιωτικού Δικαίου αλλά και Οργανισμοί και πιθανόν και Α.Ε ή ποιους εξαιρεί αν εξαιρεί . 2. Είναι επιβεβλημένη η διαδικτυακή ανάρτηση για λόγους διαφάνειας και ενημέρωσης από το αρχικό στάδιο μιας προκήρυξης μέχρι την αμετάκλητη απόφαση του ΑΣΕΠ δηλαδή από την υποβολή των νομιμοποιητικών εγγράφων κάθε υποψηφίου μετά την προκήρυξη μέχρι την αμετάκλητη απόφαση . Αν αντίκειται στα προσωπικά δεδομένα η ανάρτηση του ονόματος κάθε υποψηφίου με τα πλήρη σχετικά του δικαιολογητικά , είναι δυνατόν να αναρτάται στο διαδίκτυο με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης του ώστε ο καθένας θα γνωρίζει τα στοιχεία και θα συγκρίνει τα προσόντα του με των άλλων χωρίς να γνωρίζει όνομα και επώνυμο αλλά με το αριθμό πρωτοκόλλου ενός εκάστου . 3. Στον ίδιο Νόμο ή σε άλλο είναι επιβεβλημένη η ανάταξη θεσμικά του ΑΣΕΠ . Δεν φτάνει λεκτικά ο όρος ως η αιχμή του δόρατος της δικαίας κρίσης για τον ΑΣΕΠ. Πρέπει να γίνει θεσμική ανάταξη του κατά την θεσμική λειτουργία ενδεχομένως του Συμβουλίου Επικρατείας η του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με αποκέντρωση ίσως με περιφερειακά τμήματα . Η μόνη λειτουργία του στην Αθήνα θα τον οδηγήσει στον υδροκεφαλισμό και την απαξίωση . 4. Το ΑΣΕΠ πρέπει να επιλαμβάνεται της αξιολόγησης από το αρχικό στάδιο μετά την κατάθεση των δικαιολογητικών μέχρι την αμετάκλητη κρίση . ΟΙ επιτροπές αξιολόγησης από τους καθύλην θεσμικούς φορείς που προβαίνουν στην προκήρυξη στην αρχική κρίση για την σύνταξη των προσωρινών πινάκων κατάταξης είναι καταστροφική . Δεν μπορεί να σταθεί πλέον ο ισχυρισμός πολιτικά και νομικά ‘ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΣΥΝΕΤΑΞΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ‘ η μετά στα Διοικητικά Δικαστήρια έχουν παρουσιαστεί φαινόμενα πελατειακών σχέσεων κύρια σε ΟΤΑ ή και αλλού. 5. ΣΤΗ δόλια παράβαση των διατάξεων για την αξιολόγηση πρέπει βρίσκει ισχύ η διάταξη για την παράβαση καθήκοντος με δόλο . Υπήρχε διάχυτη η αντίληψη ‘κρίνω αυτόν που θέλω και αν ο αποκλεισθείς προσφύγει στην Δικαιοσύνη θα χρειαστεί χρήματα , δικηγόρους , χρόνο κάποτε θα βαρεθεί . 6. Ένας νέος η νέα Κε Υπουργέ που κατοικεί στην Γορτυνία Αρκαδίας και υποβάλλει τα δικαιολογητικά του με συστημένη επιστολή σε μία προκήρυξη θέσης πρέπει από την πολιτεία να του διασφαλιστεί η δικαία κρίση του . Αν αποκλειστεί άδικα και επιχειρήσει με τα σημερινά δεδομένα να βρει το δίκαιο του το πιο πιθανόν να χρειαστεί ψυχοφάρμακα . 7. Ξεκινήσατε καλά , ολοκληρώστε την προσπάθεια σας ΑΡΙΣΤΑ .