• Σχόλιο του χρήστη 'χρήστος πονηρός' | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:04

    Αν πιστεύουμε στην αξία της γνώσης και στη Δια βίου μάθηση τότε τα με τα Μεταπτυχιακά και πολυ περισσότερο τα Διδακτορικά (πρωτότυπη εργασία κατόπιν ερευνας) πρέπει να έχουν και πρακτικό αντίκρισμα. Η γνώση πρέπει να συνυπολογίζεται. Με ποιά λογική βάζουμε "τέρμα" στη γνώση? Το ότι το Υπουργείο Παιδείας μετενομάσθη σε ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ δε λέει τίποτα σε κάποιους που βολεύτηκαν, με αδιαφανείς.., πολλές φορές, διαδικασίες? Και έπειτα, αν υιοθετήσουμε τη λογική ότι όσοι εκαναν μεταπτυχιακά και Διδκτορικά είχαν λεφτά και πλήρωνε ο μπαμπάς, τότε γιατί να μην χρησιμοιποιήσουν το ίδιο επιχείρημα και οι απόφοιτοι Δ.Ε? Και πηγαίνοντας ακόμα πιο πέρα, γιατί ένας οδηγός αστικού λεωφορείου να πρέπει να έχει τελειώσει το Λύκειο? Θα μπορούσε να μην έχει τελειώσει ούτε την υποχρεωτική εκπαίδευση.. (?) Άς μη λέει λοιπόν ο καθένας ό,τι τον συμφέρει και ας επιβραβεύσουμε έμπρακτα τη γνώση, η οποία είναι η μόνη "σταθερά" και την οποία υμνούσαν οι προγόνοι μας.. Γιατί όχι και οι Σύγχρονη Ελλάδα? Ελπίζω να επικρατήσει το Δίκαιο και όχι η γνώμη των πολλών, μερίδα των οποίων "βολεύτηκε", όχι πάντα με τον πιο δίκαιο τρόπο..