• Σχόλιο του χρήστη 'Argyrios Bakouras' | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:25

    Κύριε υπουργέ, Θα ήθελα μέσω του βήματος αυτού να θέσω υπόψιν σας ένα σοβαρό ζήτημα που ανακύπτει με τη μοριοδότηση του βασικού πτυχίου, με ένα ρεαλιστικό και σύνηθες παράδειγμα. Περίπτωση Α΄: Ένας καλός απόφοιτος Ε.Μ.Π. με βαθμό πτυχίου 7,5 και μεταπτυχιακό στα δομικά υλικά και ένα ακόμη στη διοίκηση (εφόσον προσμετρηθεί, που από ό,τι φαίνεται δεν προσμετράται δυστυχώς), βαθμολογείται ως ακολούθως: 7,5 x 110 + 200 + 200 = 825 + 200 + 200 = 1225 μόρια Περίπτωση Β΄: Ένας απόφοιτος από κάποιο πανεπιστήμιο ανατολικής χώρας, που δεν κατάφερε μέσω της βασάνου των Πανελληνίων εξετάσεων να εισαχθεί ούτε καν στο τελευταίο Πολυτεχνείο της χώρας, βαθμολογείται με 10 (!). Για του λόγου το αληθές, σα καλώ ευγενικά να πάρετε μία δειγματοληψία από το ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ). Κάνει και ένα μεταπτυχιακό στο ανοικτό πανεπιστήμιο. Άρα: 10 x 110 + 200 = 1100 + 200 = 1300 μόρια Κατανοείτε φαντάζομαι το μέγεθος της αδικίας. Για να μην μακρηγορώ, προτείνω ως λύση τα εξής: 1. Συντελεστή βαθμού πτυχίου 75. 2. Επανεξέταση όλων των βαθμολογιών από το ΔΟΑΤΑΠ και αναβαθμολόγηση με βάση το βαθμό των μαθημάτων και όχι το βαθμό της τελικής επί πτυχίω εργασίας, όπως συνέβαινε ως τώρα. 3. Πιθανή εισαγωγή εξετάσεων με συμμετοχή του εκάστοτε επιστημονικού οργάνου (λ.χ. Τ.Ε.Ε., δικηγορικού συλλόγου, ΟΛΜΕ, κτλ.). 4. Προσμέτρηση κάθε επιπλέον πτυχίου στο ακέραιο με τον εν λόγω συντελεστή. 5. Προσμέτρηση κάθε επιπλέον μεταπτυχιακού στο ακέραιο. 6. Προσμέτρηση κάθε επιπλέον διδακτορικού τίτλου στο ακέραιο. Εάν επιθυμείτε διατίθεμαι να σας εξηγήσω τις λεπτομέρειες αυτού του σκεπτικού με άμεση επικοινωνία, αλλά εκτιμώ ότι απλή στατιστική υπαγορεύει τη μείωση του συντελεστή βαθμού πτυχίου για να αρθούν κάπως οι αδικίες της άνισης κατανομής βαθμών στις διάφορες σχολές, αν και τελικό μέτρο θα ήταν η αξιολόγηση των ιδίων των σχολών (μη ρεαλιστικό προς το παρόν δυστυχώς). Μετά μεγίστης τιμής, Ένας πολίτης Υ.Γ. Δεν είμαι απόφοιτος Πολυτεχνείου, ούτε με απασχολεί η εισαγωγή μου στο δημόσιο.