Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 32: Τέλος ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.Σχόλιο του χρήστη Νίκος Ζολοταριώφ | 18 Ιουνίου 2015, 08:40
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επί της παρ. 2 άρθ. 32 για επαναφορά της βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ. Το ΤΑΠ αποτελεί θεσμοθετημένο και υποχρεωτικό φόρο επί των ακινήτων υπέρ του Δήμου, ουσιαστικά μικρής επιβάρυνσης. Αποτελεί υποχρέωση κάθε ιδιοκτήτη η δήλωση του ακινήτου του στο Δήμο και η καταβολή του ΤΑΠ είτε μέσω του λογαριασμού του παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας για τα ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα, είτε απ' ευθείας στο Δήμο, σύμφωνα με το άρθ. 24 του Ν. 2130/1993. Με την κατάργηση της βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ σταμάτησαν σε μεγάλο βαθμό οι δηλώσεις ιδιοκτητών ενώ το ΤΑΠ καθ' εαυτό δεν καταργήθηκε και ως εκ τούτου δημιουργήθηκε το "ευτράπελο" να μεταβιβάζονται ακίνητα για τα οποία υπήρχε οφειλή ΤΑΠ, κάτι το οποίο αντίκειται στη νομοθεσία και παράλληλα ο Δήμος θα έπρεπε να αναζητήσει (με ποια στοιχεία;) το μη καταβληθέν ΤΑΠ, το οποίο είναι απαιτητό από 1/1 εκάστου έτους! Το πρόβλημα δηλαδή (εάν υπάρχει πρόβλημα) δεν είναι η βεβαίωση μη οφειλής ΤΑΠ, αλλά το ΤΑΠ ως φόρος. Η επαναφορά της βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ αποτελεί επανόρθωση ενός σοβαρού "λάθους" που αγνοώ σε τι εξυπηρέτησε όταν καταργήθηκε πάντως σίγουρα δεν τόνωσε την αγορά ακινήτων η κατάργηση της βεβαίωσης (και όχι του ΤΑΠ - μην τα μπερδεύουμε)!