Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 31: Θέματα εργαζομένων ΟΤΑ – Ωράριο βρεφονηπιοκόμωνΣχόλιο του χρήστη ΚΙΟΜΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ | 18 Ιουνίου 2015, 14:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι Παιδικοί Σταθμοί, σύμφωνα με τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας αποτελούν ένα δυναμικό σύστημα πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει ο παιδαγωγός. Το σημερινό διεθνές γίγνεσθαι, οι ραγδαίες κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις, καθιστούν εξαιρετικά σημαντικό το ρόλο του σύγχρονου παιδαγωγού και γι΄αυτό το λόγο θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέψουν την παιδαγωγό να παίξει τον ρόλο αυτό. Σύμφωνα με διεθνή ερευνητικά δεδομένα, το επάγγελμα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας που ασχολούνται με την παροχή αγωγής, εκπαίδευσης και φροντίδας σε παιδιά ηλικίας 0 έως 5 ετών, τοποθετείται στην ομάδα επαγγελμάτων υψηλής ευθύνης, με την έννοια της διαχείρισης μιας αναπτυξιακά κρίσιμης, ευαίσθητης και εξαιρετικά επιρρεπούς σε ατυχήματα πληθυσμιακής ομάδας, αυτής των βρεφών, των νηπίων και των παιδιών προσχολικής ηλικίας (0-5 ετών) Το οκτάωρο εργασίας εφαρμόστηκε μόνο στους παιδαγωγούς των παιδικών σταθμών(στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης;)ενώ εξαιρέθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί της α’ βάθμιας και β’ βάθμιας εκπαίδευσης χωρίς ταυτόχρονη μείωση των αποδοχών τους. Στο 90% των παιδικών σταθμών ανά την επικράτεια δεν τηρείται η νόμιμη αναλογία παιδιών-προσωπικού (25 νήπια με 1 παιδαγωγό και 1 βοηθό 12 βρέφη με 2 παιδαγωγούς και 1 βοηθό) σε συνδυασμό με κακές κτιριακές υποδομές που δυσχεραίνουν το την εργασία. Αυτοί είναι μόνο λίγοι από τους παράγοντες που οδηγούν σε εξουδένωση(burn out). Κλείνοντας Θέτω τα εξής ερωτήματα: Θέλουμε ποιότητα στην παρεχόμενη πρώιμη εκπαιδευτική παρέμβαση των παιδιών μας ή μόνο φροντίδα, διατροφή και ασφάλεια; Θέλουμε παιδαγωγούς ευδιάθετους, χαρούμενους να εφαρμόζουν τις σύγχρονες αντιλήψεις της παιδαγωγικής ή εξαθλιωμένους και κουρασμένους; Εμείς οι γονείς πρέπει να αποφασίσουμε τι θα προσφέρουμε στο παιδί μας και να μην κλείνουμε την πόρτα της τάξης ικανοποιημένοι ότι κάπου το αφήσαμε αδιαφορώντας για το τι γίνεται μέσα. Ότι σπείρουμε θα θερίσουμε.