Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 04: Διάρθρωση Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.Σχόλιο του χρήστη ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ | 19 Ιουνίου 2015, 10:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρήσεις επί του άρθρου 4 : Α) Πρέπει να συσταθεί Τμήμα Γραμματείας και Πληροφόρησης Πολιτών, υπαγόμενο στην Διεύθυνση Εποπτείας, αρμόδιο για την πρωτοκόλληση και διεκπεραίωση των εγγράφων, τη διακίνηση της αλληλογραφίας, την Τήρηση Φυσικού και Ηλεκτρονικού Αρχείου και την Πληροφόρηση Πολιτών. Β)«Γ. Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης, υπαγόμενο στον Ελεγκτή Νομιμότητας.» Το εν λόγω Τμήμα θα μπορούσε να μετονομασθεί σε «Τμήμα Διοικητικού - Οικονομικού » προκειμένου να ασκεί τόσο τις αρμοδιότητες που αφορούν στα ζητήματα υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού, όσο και στην οικονομική διαχείριση και υποστήριξη της ΑΕΥ. Γ) Η πρόβλεψη ότι μέχρι την επαρκή στελέχωση των Τμημάτων Οικονομικών και Τεχνικών Υποθέσεων, οι αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από το Τμήμα Γενικών Υποθέσεων, δυσχεραίνει εξαιρετικά τον ουσιαστικό έλεγχο νομιμότητας και την ποιότητα του ελέγχου. Οι πράξεις των ΟΤΑ Α΄ και Β΄ Βαθμού που υπάγονται στον έλεγχο νομιμότητας χαρακτηρίζονται από πολυπλοκότητα, διέπονται από πλήθος κανονιστικών διατάξεων ενώ παράλληλα απαιτούν άμεση εξέταση λόγω προθεσμιών και καταστάσεων. Η εμπειρία μας αναδεικνύει τον ανωτέρω προβληματισμό, για αυτό επισημαίνουμε ότι θα πρέπει να προηγηθεί η επαρκής στελέχωση των Τμημάτων, ώστε να καταστεί επιτυχής η άσκηση των αρμοδιοτήτων Οικονομικών και Τεχνικών Υποθέσεων.