Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 24: Αναδρομική ισχύς συμβάσεων ΙΔΟΧ. – Κατάργηση διαδικασίας ΑΣΕΠ στην αυτεπιστασία.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΣΕΚΔΑΠ (Εργαζόμενοι στα ΚΔΑΠ) | 19 Ιουνίου 2015, 11:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Προτείνουμε το πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, να τροποποιηθεί και να διαμορφωθεί ως εξής: «Κατ' εξαίρεση, για το προσωπικό προγραμμάτων ή έργων που χρηματοδοτούνται ή επιδοτούνται από διεθνείς οργανισμούς ή ερευνητικών προγραμμάτων ή προγραμμάτων τεχνικής βοήθειας ή για την εκπλήρωση υποχρεώσεων από συμβάσεις με διεθνείς οργανισμούς η διάρκεια των συμβάσεων μπορεί να είναι μέχρι ένα έτος και ανανεώνονται ή παρατείνονται υποχρεωτικά έως το τέλος του προγράμματος ή έργου ή την εκπλήρωση της υποχρεώσεως» 2.Προτείνουμε στην παρ. 3 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, να προστεθεί το εδάφιο ως εξής: «Σε περίπτωση που το πρόγραμμα δεν έχει ολοκληρωθεί, αν κάποιος ήδη απασχολούμενος στο έργο παραιτηθεί, ο φορέας υποχρεούται, για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης ολοκλήρωσης του έργου, να προσλάβει τον αμέσως επόμενο στη σειρά του πίνακα κατάταξης. Όπου αυτό δεν είναι δυνατόν προκηρύσσεται εκ νέου η θέση με άμεση έγκριση του αιτήματος αντικατάστασης με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών ή της ΠΥΣ 33/2006». Αιτιολογία: 1.Με δεδομένο ότι πρόκειται για διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ενισχύεται η προστασία των εργαζομένων έναντι των αυτοδιοικητικών που αυθαίρετα αρνούνται την ανανέωση της σύμβασης των ήδη εργαζομένων παρά το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα σχετικά προγράμματα. 2. Η ρητή απαγόρευση μετατροπής των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει όσους αποδεδειγμένα καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων. 3. Όσον αφορά το θέμα της αντικατάστασης σε περίπτωση παραίτησης, η αντικατάσταση από τον πίνακα κατάταξης μπορεί πρακτικά να μην είναι εφικτή εξαιτίας της παρέλευσης μεγάλου χρονικού διαστήματος από το έτος της προκήρυξης της θέσης του εργαζόμενου που παραιτήθηκε, καθώς πρόκειται συχνά για συνεχόμενες διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου. 3. Προτείνουμε να προστεθεί διάταξη που να προβλέπει ότι: «Οι εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στους ΟΤΑ, καθώς και των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ αυτών, εξελίσσονται βαθμολογικά και μισθολογικά σύμφωνα με τα χρόνια προϋπηρεσίας τους και την διατηρούν ακόμα και σε περίπτωση σύναψης νέας σύμβασης με άλλο φορέα ή μετατροπής της εργασιακής τους σχέσης σε αορίστου χρόνο ή διορισμού τους στο δημόσιο. Αιτιολογία: 1. 1.Πρώτον γιατί πρέπει να αποκατασταθεί η άνιση μεταχείριση σε βάρος των ΙΔΟΧ οι οποίοι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία εξελίσσονται μισθολογικά μέχρι τα 7 έτη. 2. Δεύτερον γιατί συμβαίνει να μην αναγνωρίζονται τα χρόνια προϋπηρεσίας των ΙΔΟΧ όταν περάσουν σε άλλο φορέα ή προσληφθούν στο δημόσιο.