• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρίδων Μουρτάς' | 12 Νοεμβρίου 2009, 12:18

    1. Θεωρώ ότι δεν είναι ανάγκη να καταργηθεί πλήρως η μοριοδότηση του σεμιναρίου του ΟΑΕΔ. Θα πρέπει όμως να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια κατάρτισης ανέργων του ΟΑΕΔ και όχι μόνο των «ΚΕΚ του ΟΑΕΔ», εφόσον υλοποιούνται σε πιστοποιημένα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης τα οποία επιλέγουν ανέργους από τον ΟΑΕΔ. Για τους ανέργους αυτό είναι καταρχήν μία διέξοδο, αλλά και ένας τρόπος απόκτησης μίας εμπειρίας (αρκεί να είναι σχετική με το αντικείμενο της θέσης). Όμως απαιτείται να ισχύσει αξιοκρατικά για όλα τα σεμινάρια ανέργων του ΟΑΕΔ (και όχι εκείνων των ΚΕΚ του ΟΑΕΔ, που είναι σαφέστατα αναξιοκρατικό και αντισυνταγματικό μέτρο) και ίσως με λιγότερη μοριοδότηση, περίπου όσο η εργασία για τους αντίστοιχους μήνες, ειδικά για σεμινάρια που έχουν και πρακτική εφαρμογή. 2. Είμαστε Κράτος-Μέλος Διεθνών και Παγκόσμιων οργανισμών. Ας γίνει επιτέλους απαραίτητο προσόν διορισμού στο Δημόσιο τουλάχιστο μία ξένη γλώσσα. Διαφορετικά πως θα λειτουργήσει το Ελληνικό δημόσιο εντός της Ε.Ε.? Οι νέοι επιλεγέντες υπάλληλοι θα καθορίσουν την πορεία του Δημοσίου για τα επόμενα 30 και πλέον έτη. Αυτό που μπορεί να γίνει και είναι στη σωστή κατεύθυνση είναι να δοθεί ένα όριο στις ξένες γλώσσες, όπως στα διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Η αθροιστική μοριοδότηση των ξένων γλωσσών απλά οδηγεί τους νέους στην συνεχή εκμάθηση ξένων γλωσσών για την απόκτηση μορίων αντί στην εργασία, δίχως εν τέλη να ωφελεί το Δημόσιο. Η χρήση 1 ή 2 ή έστω και 3 ξένων γλωσσών έχει κάποια αξία. Από εκεί και μετά πρέπει να μοριοδοτείται η εργασία. 3. Στην ίδια λογική θεωρώ ότι η προϋπηρεσία θα πρέπει να αυξηθεί αντί να μειωθεί. Η χώρα αυτή τη στιγμή χρειάζεται εργασία και όχι μία συνεχή μαθητεία για απόκτηση προσόντων.