Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 04: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Περικλής | 10 Ιουλίου 2015, 11:50
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ΄ αρχάς θεωρώ θετικό την κατάργηση της ποσόστωσης Από εκεί και πέρα βλέπουμε μια επιστροφή στην αξιολόγηση όπως την ξέραμε, με νέο στοιχείο, την εμπλοκή της «συνέλευσης» των υπάλληλων ως ασφαλιστικη δικλείδα αντικειμενικότητας, με δημοκρατικό τρόπο Θα την προτιμούσα πιο αντικειμενική και θα πρότεινα: 1) Αντί για ψηφοφορία δημοψηφισματικού χαρακτήρα (ΝΑΙ / ΟΧΙ στο αποτέλεσμα της αξιολόγησης), που μπορεί να θεωρηθεί και ως διχαστικό (ΝΑΙ/ΟΧΙ στον προϊστάμενο), να γίνεται μια παράλληλη αξιολόγηση από τους υπαλλήλους για τους συναδέλφους τους (επώνυμη και μυστική πχ ηλεκτρονικη πλατφόρμα) και να συγκρίνονται τα αποτελέσματα 2) Δέσμευση του αξιολογητή σε συγκεκριμένο τρόπο αξιολόγησης (πχ. στο κριτήριο της επαγγελματικής επάρκειας όλοι είναι επαρκείς και για να κριθούν καλοί ή άριστοι πρέπει να έχουν επιπλέον «τίτλους» γνώσεων, στο κριτήριο ποιοτικής δουλειάς παρομοίως οι καλοί ή και άριστοι επικαλούνται συγκεκριμένα έγγραφα που αποδεικνύουν την ανώτερη ποιότητα της δουλειάς κ.ο.κ.) Οι αόριστες «εκθέσεις ιδεών» που μέχρι τώρα στερεότυπα επαναλαμβάνουν κάθε χρόνο οι προϊστάμενοι, μόνο ως κριτήριο ικανότητας και φαντασίας του προϊσταμένου μπορούν να εκλαμβάνονται και μοναδικό στόχο έχουν να αποτρέψουν τους προϊστάμενους από την ισοπεδωτική αξιολόγηση όλων ως αρίστους. 3) Της αξιολόγησης των υπαλλήλων προηγείται η κρίση και αξιολόγηση των προϊσταμένων (προϊστάμενοι κατ’ ανάθεση δεν μπορούν να είναι αξιολογητές) Ευχαριστω που μπηκατε στον κόπο να με "ακουσετε".