Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 12: Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Μαίρη Κ. | 10 Ιουλίου 2015, 12:42
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. η εμπειρία και η άσκηση καθηκόντων ευθύνης πρέπει να λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση με μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας , γιατί επιτέλους επιβάλλεται να αξιοποιηθούν στελέχη του δημοσίου που διαθέτουν εφαρμοσμένη γνώση επί συγκεκριμένου αντικειμένου. 2. ο βασικός τίτλος σπουδών να μοριοδοτείται αλλιώς η βαθμολόγηση μόνο του δεύτερου τίτλου, που πιθανά να μη σχετίζεται με το αντικείμενο ενασχόλησης του υπαλλήλου , θα οδηγήσει σε στρέβλωση της διαδικασίας βαθμολόγησης. 3. για την αναβάθμιση του δημοσίου, να εξεταστεί το ενδεχόμενο να δοθεί δυνατότητα φοίτησης στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης σε όσους δημοσίους υπαλλήλους το επιθυμούν, χωρίς περαιτέρω διαδικασία. 4. οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι σπουδών να βαθμολογούνται εφόσον έχουν συνάφεια με τις προκηρυσσόμενες θέσεις. 5. η προτεινόμενη τριετία στο σημείο γ που αφορά στην αξιολόγηση που θα ληφθεί υπόψη να γίνει πενταετία γιατί το τελευταίο διάστημα υπήρξαν φαινόμενα δυσμενών και μη οικιοθελών μετακινήσεων που έθεσαν σε δυσμενέστερη θέση τους υπαλλήλους αυτούς, έναντι των άλλων. 6. Ιδιαιτερα σημαντικό. στο σημείο β αναφέρεται ότι σε περίπτωση άσκησης καθηκόντων ευθύνης χωρίς επιλογή από το αρμόδιο όργανο , προσμετράται μόνο το 1/2 της βαθμολογίας. Η ρύθμιση αυτή είναι άδικη , και φέρνει σε δυσμενέστερη θέση τους υπαλλήλος ΙΔΑΧ που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου και δεν είχαν κριθεί από υπηρεσιακό όργανο ,όχι γιατί δεν υπέβαλαν αίτηση αλλά γιατί τα υπηρεσιακά συμβούλια ορισμένων υπουργείων δεν τους έκριναν παρά την ύπαρξη του νόμου Παυλόπουλου . Στο Υπουργείο το οποίο εργάζομαι , η προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων ευθύνης από το σύνολο των υπαλλήλων πραγματοποιήθηκε αρχές του 2011, η υποβολή αιτήσεων έγινε και από τους μονίμους και από ΙΔΑΧ υπαλλήλους, το Π.Δ. που προέβλεπε ο Νόμος Παυλόπουλου εκδόθηκε λίγες ημέρες μετά την προκήρυξη , χωρίς ευθύνη των υπαλλήλων φυσικά, η αξιολόγηση από τη διοίκηση πραγματοποιήθηκε σχεδόν ένα χρόνο μετά την προκήρυξη , αλλά οι αιτήσεις των ΙΔΑΧ δεν εξετάστηκαν με το αιτιολογικό ότι δεν είχε εκδοθεί το Π.Δ. πριν την προκήρυξη. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν να καταλάβουν θέσεις ευθύνης μόνο οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι με βαθμό Γ και Δ και λίγα έτη προύπηρεσίας, ενώ εμείς είχαμε βαθμό Α και μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Η αδικία συνεχίστηκε και στις τοποθετήσεις βάσει νέων ορανογραμμάτων των Υπουργείων το 2014 , όπου προτάχθηκαν όσοι είχαν κριθεί από υπηρεσιακό συμβούλιο και κατείχαν θέσεις ευθύνης έναντι των ΙΔΑΧ που εκτελούσαν χρέη κατ΄αναπλήρωση λόγω της μη κρίσης από το υπηεσιακό συμβούλιο. Ας μη συνεχιστεί η αδικία αυτή και ο απαράδεκτος διαχωρισμός των υπαλλήλων .