Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 05: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων οργανικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΑ | 10 Ιουλίου 2015, 12:51
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση του προϊσταμένου βάσει της κλίμακας άριστος, πολύ καλός, μέτριος δημιουργεί το πρόβλημα της "σημαντικότητας". Τι σημαίνει για έναν υπάλληλο άριστος και τι για κάποιον άλλο; Θέλω να πω ότι εγώ μπορεί βάσει τα δικά μου δεδομένα να βαθμολογήσω τον προϊστάμενό μου ως άριστο ενώ ο διπλανός μου που να έχει άλλη αντίληψη για το τι σημαίνει άριστος να τον βαθμολογήσει ως πολύ καλό. Άρα θα πρέπει η αξιολόγηση ενός κριτηρίου να στηρίζεται σε κλίμακες συμπεριφοράς. Για κάθε δηλαδή βαθμολογία να περιγράφεται σαφώς η συμπεριφορά εκείνη που την αιτιολογεί. Έτσι όλοι θα βαθμολογούν με την ίδια βάση και θα είναι δυνατή η συγκρισιμότητα. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την αξιολόγηση των υπαλλήλων. Επίσης, στην κλίμακα δεν υπάρχει η δυνατότητα βαθμολόγησης ανεπαρκής. Για ποιο λόγο; Δεν μπορεί δηλαδή να κρίνει ο υφιστάμενος αν ο προϊστάμενός του είναι ανεπαρκής;Νομίζω καλύτερα από κάθε άλλον.