Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 04: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Πλουταρχος | 10 Ιουλίου 2015, 21:16
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, Θεωρώ ότι ο πιο κατάλληλος αξιολογητής του δημόσιου υπαλλήλου που συναλλάσσεται με τον πολίτη είναι ο ίδιος ο πολίτης. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε οι συναλλασσόμενοι πολίτες να λένε τη γνώμη τους για θέματα συμπεριφοράς υπαλλήλου. Σίγουρα θα υπάρξουν ανακρίβειες αλλά η γενική εικόνα για κάθε υπάλληλο θα φανεί. Ίσως με ανώνυμο φύλλο διαμαρτυρίας/επιβράβευσης που θα λαμβάνεται υπόψη στην αξιολόγηση. Σημαντική παράμετρος: υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι υπηρετούν σε υπηρεσίες οι οποίες προσφέρουν υπηρεσίες υποστήριξης προς τους συναδέλφους τους όπως για παράδειγμα τα τμήματα και οι διευθύνσεις πληροφορικής. Αυτοί οι υπάλληλοι ΠΡΕΠΕΙ να κρίνονται από τους συναδέλφους τους, στους οποίους προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εννοείται με ανώνυμο τρόπο ώστε να υπάρχει αποδοκιμασία ή επιβράβευση για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Νομίζω μάλιστα οτι τέτοιες αξιολογήσεις από τον δέκτη των υπηρεσιών του υπαλλήλου πρέπει να έχουν εξόχως βαρύνουσα σημασία. Μην ξεχνάτε οτι (σύμφωνα με την μέχρι τώρα τακτική που νομίζω είναι η μεγάλη πληγη του δημόσιου) ο προϊστάμενος κάθε οργανικής μονάδας είναι ένας άνθρωπος του οποίου ήρθε απλώς η σειρά του να γίνει προϊστάμενος ή Διευθυντής. Δεν είναι πάντα σοφός αξιολογητής του υφιστάμενου υπαλλήλου. Το αντίθετο θα έλεγα.