Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 02: ΑξιολογητέςΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 10 Ιουλίου 2015, 21:25
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται και πρέπει να γίνεται και προς τις δύο κατευθύνσεις: από προϊστάμενο σε υφισταμένους και από υφισασταμένους σε πρϊστάμενο. Πρέπει στην αρχή κάθε περιόδου αξιολόγησης να τίθενται στόχοι από τον προϊστάμενο τους οποίους πρέπει να πετύχουν οι υφιστάμενοι, ενώ πρέπει οι υφιστάμενοι πρέπει να κάνουν μια έκθεση των απαιτούμενων πόρων που χρειάζονται για να πετύχουν τους στόχους. Έτσι η κρίση θα γίνεται πάνω σε αντικειμενική βάση. Δε θα μπορεί προϊστάμενος που υπονομεύει υφισταμένους να τους αξιολογήσει με χαμηλή βαθμολογία,χωρίς να παίρνει και αυτός τις ευθύνες του. Από την άλλη υφιστάμενος που δεν ανταποκρίνεται στους στόχους δε θα μπορεί να λάβει θετική αξιολόγηση, ακόμα και φίλα προσκείμενος στον προϊστάμενό του.