Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 09: ΣτοχοθεσίαΣχόλιο του χρήστη ΔΑΤΣΕΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | 11 Ιουλίου 2015, 20:01
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι είναι αδύνατο να τεθεί στοχοθεσία επειδή η επίδοση του υπαλλήλου εξαρτάται από είδος του αντικειμένου πάνω στο οποίο εργάζεται σε μια υπηρεσία , τον φότρο εργασίας , και την επάρκεια προσωπικού. Ο προιστάμενος κάθε οργανικής μονάδας σε επίπεδο Διεύθυνσης - Τμήματος είναι αυτός που μπορεί να κρίνει την απόδοση και την προσπάθεια του υπαλλήλου ,τις πρωτοβουλίες που παίρνει την ταχύτητα και την ικανότητα του καθώς και την συμπεριφορά του με την άμεση παρατήρηση εν ώρα εργασίας. Σε μια υπηρεσία που πρέπει να διατηρηθούν κάποια στάνταρ και δεν υπάρχει προσωπικό ο καλός υπάλληλος πως θα πιάσει τον στόχο και πως θα κριθεί; Η στοχοθεσία θα δημιουργήσει άγχος, σύγχιση, κατασπατάληση εργατοωρών και θα επιδεινώσει την απόδοση των υπαλλήλων και ως εκ τούτου την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών. Αντι να δημιουργείτε περισσότερο άγχος καλύτερα να δωθούν κίνητρα για την αύξηση της παραγωγικότητας. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η παραγωγικότητα εξαρτάται από την καλή ψυχολογία - θετικό κλίμα στο χώρο εργασίας του υπαλλήλου.