Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 05: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων οργανικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Φανή | 13 Ιουλίου 2015, 08:57
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω να προσθέσω επίσης ότι είναι απαράδεκτο να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία σε οποιαδήποτε θέση και πόστο. Θα πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία σε ομοειδή και συναφή καθήκοντα, όπως και τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά, μοριοδοτούνται μόνα αν είναι σε ομοειδή και συναφή καθήκοντα.Είναι απαράδεκτο να μοριοδοτείται το σύνολο της προϋπηρεσίας υπαλλήλου που εργάζονταν σε βοηθητικές εργασίες της εργατικής εστίας (π.χ. ως διανομέας κουπονιών) και αργότερα ως κλητήρας στην νομαρχία, ο οποίος μετατάχθηκε σε διοικητική θέση ελεγκτικού μηχανισμού και τώρα ως ΔΕ, προϊσταται κιόλας με συνολική υπηρεσία 30 χρόνια τα μισά από τα οποία είναι (δηλαδή τα 15) σε άσχετα καθήκοντα, όπως σας τα περιέγραψα. Ή έχω ακούσει για ανάλογες περιπτώσεις καθαριστριών στα νοσοκομεία που μετά μετατάσσονται σε διοικητικές υπηρεσίες των νοσοκομείων και μάλιστα και στις δύο περιπτώσεις με αδιαφανείς διαδικασίες ή φωτογραφικές διατάξεις.