Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 12: Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Θάλεια | 13 Ιουλίου 2015, 10:56
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προωθούνται οι παλαιότεροι οι οποίοι και επιμορφώθηκαν με μέσο, γιατί είναι αλήθεια και αυταπόδεικτο πως όποιος δεν είχε πρόσβαση σε πολιτικά πρόσωπα μέσα στην εργασία του δεν γινόταν δεκτός για να παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια. Σε πολλές περιπτώσεις έχουν τοποθετηθεί υπάλληλοι από πρώην Ολυμπιακή και άλλες υπηρεσίες (καζίνο α.ε. κ.λ.π.) στους οποίους αναγνωρίστηκε ο χρόνος που υπηρέτησαν εκεί ως προυπηρεσία με αποτέλεσμα να προηγούνται. Την ίδια στιγμή υπάρχουν στο δημόσιο, υπάλληλοι όπως εγώ, οι οποίοι άσκησαν το επάγγελμα της δικηγορίας και μετά από επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ υπηρετούν χωρίς να έχει αναγνωριστεί αυτή η προυπηρέσια που σε πολλές των περιπτώσεων κρίνεται πιο αναγκαία για το δημόσιο, στην πράξη. Στον ν.4024/2011 ΦΕΚ 226/Α/2011, άρθρο 6 προβλεπόταν να αναγνωρίζεται προυπηρεσία ( έως 7 χρόνια το ανώτερω) στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, σε κράτος μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης, άρα και στην Ελλάδα, σε συναφές αντικείμενο και προέβλεπε την έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος. Αυτό το προεδρικό διάταγμα ποτέ δεν βγήκε. Όσον αφορά την μοριοδότηση της προηγούμενης εμπειρίας σε θέση ευθύνης κατόπιν ανάθεσης καθηκόντων, η οποία μοριοδοτείται με τα μισά μόρια, θέλω να ληφθούν υπόψη τα εξής: Σε πολλές των περιπτώσεων η ανάθεση καθηκόντων πρωτίστως έγινε κατά παράβαση του νόμου γιατί υπήρχαν τα υπηρεσιακά συμβούλια και ο νόμος διέτασσε στην περίπτωση που δεν υπάρχουν τα υπηρεσιακά θα γίνονται αναθέσεις από τα ανώτερα όργανα. Κυρίως όμως παρέμειναν στις θέσεις πέραν του έτους ενώ θα έπρεπε να αντικατασταθούν με άλλα πρόσωπα γιατί πέραν του έτους απαγορεύοταν εν έτι 2011 έως και 2013. Σχετική ΝομοθεσίαΟ χρόνος ανάθεσης καθηκόντων των υπαλλήλων που τοποθετήθηκαν σε αυτές τις θέσεις με τις ανωτέρω αποφάσεις σε θέσεις προισταμένων διευθύνσεων και προισταμένων τμημάτων δεν πρέπει να υπολογιστεί ως κριτήριο για προυπηρεσία σε θέση ευθύνης. • 'Αρθρο πέμπτο παρ.7 του ν.3839/2010 «όσοι επιλέγονται με τις διατάξεις του άρθρου αυτού τοποθετούνται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου ως προϊστάμενοι σε αντίστοιχου επιπέδου οργανικές μονάδες και υπηρετούν ως την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων, που θα επιλεγούν από το ΕΙΣΕΠ, τα Σ.Ε.Π. και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια κατά περίπτωση, με τις διατάξεις των άρθρων 84, 85 και 86 του Υ.Κ. όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο πρώτο του παρόντος νόμου και πάντως όχι πέραν του ενός (1) έτους από την τοποθέτησή τους». Αυτό το τελευταίο εδάφιο του προαναφερόμενου άρθρου δεν καταργήθηκε με το άρθρο 37 του ν. 3986/2011. για την παρ.7 που αφορά τους προϊσταμένους τμημάτων. Στο υπουργείο Υγείας, αν δεν κάνω λάθος και Αγροτ. Ανάπτυξης καθώς και στην Γενική γραμματεία Καταναλωτή υπήρχαν Υπηρεσιακά Συμβούλια κατά το έτος 2012 και όμως γίνονταν αναθέσεις και πέραν αυτού οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι παρέμειναν στην θέση ευθύνης του προισταμένου τμήματος και μετά το πέρας του ενός έτους. Παρακαλώ όπως ληφθούν σοβαρά υπόψη τα ανωτέρω, για να θεσπιστεί επιτέλους ένα νομοσχέδιο δίκαιο και να μην μοριοδοτούνται υπάλληλοι που σε προηγούμενα καθεστώτα εξασφάλισαν μοριοδότηση η οποία θα τους φέρει σε ευνοικότερη θέση στις κρίσεις προισταμένων σε σχέση με άλλους υπαλλήλους. Ευχαριστώ