Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 04: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Αλ. | 13 Ιουλίου 2015, 11:14
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διευκρινίζονται τα ζητήματα της αξιολόγησης του προσωπικού της δημόσιας διοίκησης με την διαδικασία διαβούλευσης. Η επισήμανση της "βοήθειας" που μπορεί να χρειάζεται ενας υπάλληλος για την ολοκλήρωση των απαιτήσεων της εργασίας του (περιστασιακά ελάχιστη, κατά κανόνα) και κάτω του συνηθισμένου μέτρου απόδοση αποτελούν κριτήρια που επηρεάζουν τη βαθμολόγηση του υπαλλήλου με (με 7-8, 5-6, 3-4 αντίστοιχα)και απαιτείται να διατυπωθούν σαφείς και συγκεκριμένες οδηγίες για την εφαρμογή τους. Υπάρχει ο κίνδυνος της αυθαίρετης υιοθέτησής αυτών των χαρακτηρισμών και ο κίνδυνος της κατάργησης της συνεργασίας με το φόβο της μείωσης της βαθμολογίας εξαιτείας της απαιτούμενης βοήθειας - συνεργασίας για την ολοκλήρωσης ενός στόχου. Αναλυτικά αναγράφονται τα ακόλουθα: "7. Με τους βαθμούς 7 ή 8 βαθμολογούνται οι πολύ καλοί υπάλληλοι, οι οποίοι μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της υπηρεσίας τους, και περιστασιακά μόνο χρειάζονται ελάχιστη βοήθεια. 8. Με τους βαθμούς 5 ή 6 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας, αλλά κατά κανόνα χρειάζονται βοήθεια. 8. Με τους βαθμούς 5 ή 6 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υπηρεσίας, αλλά κατά κανόνα χρειάζονται βοήθεια."