Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 05: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων οργανικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Κ. | 13 Ιουλίου 2015, 12:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένας διευθυντής κατά την άσκηση των καθηκόντων του έρχεται πολλές φόρες σε σύγκρουση με τους υφιστάμενούς τους, για παράδειγμα όταν κάνει έλεγχο τηρησης του ωραρίου. Αυτό δημιούργεί αντιπάθειες προς το πρόσωπο του διευθυντή με αποτέλεσμα κατά την ανώνυμη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου να μην γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση. Ένω δηλαδή ο διευθύντης θα φροντίζει για την τήρηση του ωραρίου ως οφείλει κάπιοι υφιστάμενοι στους οποίους έχει γίνει σύσταση για αυτό το θέμα να είναι δυσαρεστημένοι και κατά την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου να μην απαντήσουν με αντικειμενικά κριτήρια. Φυσικά και σε πολλές άλλες υπηρεσιακές εφαρμογές ένας διευθυντής μπορεί να γίνει δυσάρεστος σε κάποιους υφιστάμενους οι οποίοι για παράδειγμα δεν θα ήθελαν να διεκπαίρεώσουν κάποια υπηρεσιακή υπόθεση αυτοί άλλα κάποιος άλλος συνάδελφός τους. Η επίδραση των ανώνυμων ερωτηματολογίων στην τελική αξιολόγηση των προισταμένων και μάλιστα σε τόσο μεγάλο ποσοστό θα οδηγήσει τους προισταμένους σε άλλες τακτικές προκειμένου να γίνονται "αρεστοί" από τους υφιστάμενους τους ωστέ και αυτοί με την σειρά τους να αξιολογούν καλύτερα στα ανώνυμα ερωτηματολόγια.