Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 12: Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Αλ. | 13 Ιουλίου 2015, 13:49
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 84 Οφείλει να δοθεί η δυνατότητα υποβολής υποψηφιότητας για επιλογή σε θέση προισταμένου υπαλλήλων που δεν έχουν απαραίτητα προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, αλλά έχουν λοιπά προσόντα και προυπηρεσία, ή έστω λαμβάνοντας υπόψη πιο δίκαιες προυποθέσεις. Υπάρχουν περιπτώσεις που έχασαν τέτοιες θέσεις ευθύνης λόγω απουσίας σε άδεια λοχείας και ανατροφής. Εξάλλου αυτή τη στιγμή στο ελληνικό δημόσιο είναι ελάχιστοι οι προιστάμενοι που έχουν επιλεγεί σύμφωνα με κριτήρια και μοριοδότηση. Οι περισσότεροι έχουν αναλάβει τη θέση ευθύνης με απόφαση ανάθεσης και τοποθέτησης σε θέση προισταμένου και σύμφωνα με τη μοριοδότηση του άρθρου 85 παρ. 1β έστω και κατά το ήμισυ επιβεβαιώνουν τη διακριτική μεταχείριση έναντι των υπολοίπων που δεν υπηρλετησαν έστω και πρόσφατα σε θέση ευθύνης. Παρ. 1α Ο κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου μοριοδοτείται με 80 μόρια και ο απόφοιτος ΕΣΔΔ με 120 έχοντας διακριτική μεταχείριση. Θα θεωρείται δίκαιη η ίδια μοριοδότηση των δύο τίτλων στην περιπτώση που το μεταπτυχιακό προέρχεται απο χώρα του εξωτερικού αφού είναι πολύ πιο δύσκολο να αποκτηθεί πτυχίο σε ξένη γλώσσα οταν η φοιτηση στη σχολή ΕΣΔΔ γίνεται στη μητρική γλώσσα. Παρ. 1β Η εργασιακή εμπειρία ευνοεί τους υπαλλήλους που βρέθηκαν σε θέση ευθύνης όταν τους προσθέτει επιπρόσθετα τα μόρια της θέσης. Θα ήταν πιο εύλογο και δίκαιο η μοριοδότηση των ετών ευθύνης να είναι διακριτή και για αυτό το χρονικό διάστημα να παραλείπεται η μοριοδότηση προυπηρεσίας. Επίσης, είναι προς την κατεύθυνση της ίσης μεταχείρισης να αναγνωριστεί ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας του υπαλλήλου και όχι ο χρόνος αποκλειστικά πραγματικής και δημόσιας υπηρεσίας για δύο λόγους : 1) υπάρχουν περιπτώσεις μόνιμου προσωπικού που έχουν επιλεγεί με ΑΣΕΠ και με κριτήρια υπαλλήλων ειδικού επιστημονικού προσωπικού που κατά την πρόσληψη απαιτείτο προυπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα που δεν προσμετρήθηκε ποτέ στο βαθμό και το μισθό(παρόλο που οι θέσεις αυτές πρόσφατα καταργήθηκαν αυθαίρετα) και 2) όλοι οι υπάλληλοι που απο μετάταξη βρέθηκαν απο τον ευρύτερο δημόσιο στον αμιγώς δημόσιο τομέα αναγνώρισαν με ειδική νομοθεσία τα χρόνια προυπηρεσίας που οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τους είχαν αναγνωρίσει και κατατάξει σε αντίστοιχη βαθμίδα στην ιεραρχία, ενω οι περισσότεροι είχαν αναγνώριση προυπηρεσίας απο κτήση πτυχίου.