Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 07: EνστάσειςΣχόλιο του χρήστη Π.Σ. | 13 Ιουλίου 2015, 18:50
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΑ 4, 5, 7, 9 Για να υπάρξει αντικειμενική, συνεπής και αποτελεσματική αξιολόγηση πρέπει οπωσδήποτε να ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ και να διασφαλισθεί το "συμβόλαιο" μεταξύ υπαλλήλου και διοίκησης και να υπάρξει περαιτέρω σαφής εξιδείκευση των κριτηρίων αξιολόγησης με μοριοδότηση για κάθε κριτήριο! Αυτό βεβαίως θα προσθέσει εξαιρετικό γραφειοκρατικό βάρος αλλά αν αυτός είναι ο μόνος τρόπος να φανεί ότι δεν μπορείς να προσεγγίζεις με κριτήρια ιδιωτικού τομέα (όπου τα πάντα καθοδηγούνται από την ποσότητα του "ζεστού χρήματος") τις υπηρεσίες προς τον πολίτη (όπου περισσότερη σημασία έχει η αϋλη ποιότητα), ας γίνει και έτσι. Το σύστημα θα καταστεί ανενεργό εκ των πραγμάτων. Συνεπώς αν όλα θέλουμε να είναι διαφανή και να μην επιδέχονται αμφισβήτησης, τότε πρέπει να υπάρχουν ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ και συμφωνημένα στην αρχή κάθε περιόδου αξιολόγησης : α) σαφής περιγραφή θέσης και β) μετρήσιμοι στόχοι ανά θέση για όλα τα κριτήρια που αξιολογούνται, ώστε να μειώνεται όσο γίνεται ο υποκειμενικός παράγοντας. Ο υπάλληλος ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει, να έχει συμφωνήσει με τη διοίκηση και να υπάρχει αυτό αποτυπωμένο σε έγγραφο το οποίο θα επισυνάπτεται στην έκθεση αξιολόγησης πάνω σε τι θα αξιολογηθεί, σε διαφορετική περίπτωση δημιουργείται χώρος για να υπάρξουν αυθαιρεσίες από την πλευρά όλων. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ πρέπει να μπορούν να γίνονται και να κρίνονται και κατά τη διαδικασία συμφωνία της στοχοθεσίας.