Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 05: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων οργανικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη M | 14 Ιουλίου 2015, 13:58
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το σχόλιο "13 Ιουλίου 2015, 12:45 | Κ.", ανταποκρίνεται απολύτως σε αυτά που ήθελα να γράψω και εγώ. Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται έκφραση δημοκρατικότητας στον χώρο εργασίας η μοριοδότηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων από τους υφιστάμενους; Αυτή η πρακτική έχει λογική και είναι χρήσιμη ΜΟΝΟ όταν αξιολογούν εργαζόμενους οι αποδέκτες των υπηρεσιών, πχ οι πελάτες μιας επιχείρησης ή οι καταρτιζόμενοι ενός εκπαιδευτικού φορέα. Όχι όμως όταν πρέπει να διαπιστωθεί η επάρκεια ενός Προϊστάμενου, αφού είναι δεδομένο ότι ο ανεπαρκής ή δύστροπος υπάλληλος, στον οποίο γίνονται συστάσεις και παρατηρήσεις, όπως ΠΡΕΠΕΙ να συμβαίνει, θα αξιολογήσει αρνητικά τον "ενοχλητικό" Προϊστάμενο, ακριβώς επειδή δεν τον αφήνει να αδιαφορεί για την εργασία του και να δημιουργεί κακό κλιμα στην υπηρεσία. Είναι πραγματικά βέβαιο ότι με αυτή τη ρύθμιση πριμοδοτείται μια μορφή "διαπλοκής" μεταξύ υποψήφιων Προϊσταμένων και λοιπών εργαζόμενων, ώστε να λάμβει θετική αξιολόγηση εκείνος που θα ενδιαφέρεται περισσότερο για την ατομική του εξέλιξη και όχι εκείνος που θα ενδιαφέρεται για τη βέλτιση παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Ευχαριστώ.