Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 12: Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Φαλιάγκας | 15 Ιουλίου 2015, 12:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
(Άρθρο 85, παρ. 2) "- Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, με 80 μόρια και ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος με 50 μόρια." Αυτό θα πρέπει να ισχύει για μεταπτυχιακά που έχουν ληφθεί εντός της προηγούμενης 10-ετίας. Μεταπτυχιακά που έχουν ληφθεί πριν 10-15 χρόνια πρέπει να έχουν το 50% (δηλ. 40 και 25 μόρια αντίστοιχα) και αυτά που είναι παλαιότερα ένα 20% διότι αναφέρονται σε ξεπερασμένες και μη-έγκυρες γνώσεις πλέον. Επιπλέον είναι δίκαιο να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα όσοι έχουν φρέσκες γνώσεις, τεχνολογίες και ιδέες σε σχέση με παλαιότερες αναχρονιστικές και σε πολλές περιπτώσεις ΑΚΥΡΕΣ γνώσεις. Αυτό ισχύει και στο εξωτερικό όπου σε πολλές περιπτώσεις παλαιά μεταπτυχιακά/διδακτορικά δεν έχουν καμία αναγνώριση. Επίσης τα μεταπτυχιακά πρέπει να είναι έγκυρα από ελληνικά παν/στήμια θεσμοθετημένα ΜΕ ΦΕΚ ή αντίστοιχα παν/μίων του εξωτερικού. ΠΡΟΣΟΧΗ! πολλά υπηρεσιακά συμβούλια έχουν αναγνωρίσει ως μεταπτυχιακά κάποιους τίτλους σεμιναρίων τα οποία δεν είναι έγκυρα μεταπτυχιακά. Αυτά πρέπει να αποκλειστούν. "- Το διδακτορικό δίπλωμα με 200 μόρια και το δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα με 80 μόρια." Ισχύουν τα ίδια με τα μεταπτυχιακά. Διδακτορικά της προηγούμενης 10-ετίας 200 και 80 μόρια αντίστοιχα. Διδακτορικά των προηγούμενων 10-15 ετών το 50%, δηλ. 100 και 40 μόρια αντίστοιχα. Διδακτορικά άνω των 15 ετών το 20%, δηλ. 40 και 16 μόρια αντίστοιχα. Φρέσκες γνώσεις, τεχνολογίες και ιδέες ΠΡΕΠΕΙ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από παλαιότερες αναχρονιστικές και σε πολλές περιπτώσεις ΑΚΥΡΕΣ γνώσεις. Οι πιο πάνω αλλαγές είναι απολύτως απαραίτητες αν θέλουμε να έχουμε μια σύγχρονη αξιολόγηση με βάση τα νέα δεδομένα της επιστήμης και της τεχνολογίας και όχι μια αξιολόγηση με βάση "χαρτιά" χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα πλέον. Και επίσης πρέπει να δοθεί και μια ευκαιρία στους νέους ανθρώπους να δείξουν τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους. Μόνο έτσι θα μπορούμε να μιλάμε για πραγματική ανανέωση.