Αρχική Αξιολογηση Δημοσίων ΥπαλλήλωνΆρθρο 04: Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Κ.Π. | 15 Ιουλίου 2015, 12:31
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το προτεινόμενο πλαίσιο αξιολόγησης δεν διαφέρει σημαντικά - ως προς τις γενικόλογες διατυπώσεις του από το ήδη υπάρχον, πλήρως αποτυχημένο μοντέλο που εφαρμόζεται στη δημόσια διοίκηση.Η εισαγωγή της παραμέτρου αξιολόγησης από τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος ή της Διεύθυνσης είναι ναι μεν θετική, αλλά ολοκληρωμένη η εικόνα της απήχησης του έργου των υπαλλήλων γίνεται εφόσον λαμβάνεται υπόψη και η γνώμη εξωτερικών εμπλεκόμενων (μέσω Ερωτηματολογίων που διανέμονται και αξιολογούνται ανώνυμα από κάποια Υπηρεσία ή Όργανο). Σε κάθε περίπτωση η αξιολόγηση πρέπει να συνδέεται με περίγραμμα θέσης και στόχων. Κάθε τι άλλο χαρακτηρίζεται από υποκειμενισμό. Η αξιολόγηση από τον άμεσα προϊστάμενο είναι προβληματική. Αν και ισχύει ότι γνωρίζει καλύτερα την απόδοση των υφισταμένων του, πρέπει να υπάρχει και δεύτερος αξιολογητής. Η μη αυτόνομη υπηρεσιακή λειτουργία δεν συνιστά σε όλες τις περιπτώσεις αδυναμία. Το κριτήριο "με ή χωρίς βοήθεια" πρέπει να αναδιατυπωθεί. Η κατάργηση της Γραπτής Εξέτασης (πρόβλεψη του ν. 3839/2010) είναι προβληματική. Προκειμένου να λειτουργήσει στη δημόσια διοίκηση μία κουλτούρα αξιολόγησης πρέπει καταρχήν να πείσει για την αντικειμενικότητά της. Σε κάθε περίπτωση μία αξιολόγηση με Γραπτή Εξέταση είναι απαραίτητη για την πρώτη εφαρμογή του νόμου (Μεταβατικές Διατάξεις)