Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Γώγος Αθανάσιος | 2 Δεκεμβρίου 2015, 20:40
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα σε συναφή θέση πολύ σωστά μοριοδοτείται. Η προϋπηρεσία στο δημόσιο που μοριοδοτείται θα πρέπει και αυτή να έχει συνάφεια με την θέση ευθύνης, διότι θα συμβεί υπάλληλοι οι οποίοι διορίσθηκαν σε κάποιον κλάδο και αφού έκαναν μετάταξη στην ίδια ή ανώτερη κατηγορία να λαμβάνεται υπ' όψιν όλη η προϋπηρεσία στον δημόσιο τομέα. Δηλαδή οδηγός απορριμματοφόρου μετά την πάροδο δεκαπέντε ετών κάνει μετάταξη σε κλάδο ΠΕ Διοικητικού με το πτυχίο πανεπιστημίου που ήδη έχει αποκτήσει, και με αυτό καταλαμβάνει θέση ευθύνης, αλλά ως προϋπηρεσία αδίκως για τους υπόλοιπους λαμβάνεται από τον αρχικό του διορισμό στο δημόσιο, χωρίς να είναι όλα τα χρόνια του ως ΠΕ Διοικητικός. Θεωρώ η προϋπόθεση του Α βαθμού για προϊστάμενος τμήματος είναι άδικη. Δεν θα πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία υπάλληλοι ΔΕ εάν η κυβερνούντες θέλουν να ομιλούν για αξιοποίηση των υπαλλήλων με προσόντα.