Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 1 Έκταση εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Original | 12 Νοεμβρίου 2009, 12:35
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα, Κατ'αρχήν συγχαρητήρια για την συγκεκριμένη διαδικασία(Δημόσια Διαβούλευση),τι πιο δημοκρατικό-σύγχρονο,όπως επίσης συγχαρητήρια και για τη διαφορετική νοοτροπία που σας διέπει στο θέμα των προσλήψεων και μακάρι να συνεχίσετε ακόμα πιο αποφασιστικά και θαρραλέα!!!Όλα αυτά αποτελούν άλλωστε την υλοποίηση των προεκλογικών σας δεσμεύσεων που τόσο τίμησε ο ελληνικός λαός με την ισχυρή εντολή που σας έδωσε!!!Θα ήθελα να προτείνω και εγώ με τη σειρά μου κάποιες αλλαγές που πιστεύω κινούνται στη σωστή κατεύθυνση,ενώ αρκετές εξ'αυτών αναφέρονται ήδη στο σχέδιο νόμου!!! 1)Όσον αφορά την κατηγορία ΔΕ,πιστευω πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε απόφοιτους Ενιαίου Λυκείου και όχι αυτό που γίνεται τώρα όπως π.χ. σε απόφοιτους ΤΕΕ που όλοι γνωρίζουμε ότι τα 19 και 20 τα παίρνουν υπερβολικά εύκολα με αποτέλεσμα να προηγούνται κατά πολύ απο απόφοιτους Ενιαίου Λυκείου.Καμία σχέση(σε επίπεδο-βαθμό δυσκολίας) το Ενιαίο Λύκειο με ΤΕΕ και τα σχετικά.-Καμία αναφορά στο σχέδιο νόμου 2)Αυξημένη μοριοδότηση σε μεταπτυχιακά-διδακτορικά!!!Να πριμοδοτείται μέχρι και ένα μεταπτυχιακό γιατί όπως αναφέρθηκε και απο ορισμένα παιδιά υπάρχει και ένα ταβάνι στα προσόντα και δεν μετριούνται ορισμένα πράγματα με το κιλό!!!Το συγκεκριμένο σημείο βέβαια είναι λίγο λέπτο,οπότε και δεν είμαι απόλυτος.Τη μεταξύ τους διαφορά(μεταπτυχιακού-διδακτορικού) όμως στα μόρια τη βρίσκω λογική....!!!-Υλοποιείται 3)Αυξημένη μοριοδότηση σε επίπεδο ξένων γλωσσών απο advanced και άνω...το lower πλέον με τα σημερινά δεδομένα αποτελεί αρκετά χαμηλό επίπεδο γνώσης αγγλικών.-Καμία αναφορά 4)Κατάργηση μοριοδότησης σεμιναρίων ΟΑΕΔ!!!-Υλοποιείται 5)Ενιαίος πίνακας για τις ειδικές κατηγορίες με ένα ποσοστό για όλες(πολύτεκνοι,τρίτεκνοι κ.λ.π) και όχι ξεχωριστά ποσοστά!!!Εννοείται το ποσοστό να είναι χαμηλότερο πλέον!!!-Καμία αναφορά 6)Το τεστ δεξιοτήτων να γίνεται κάθε 1-2(το αργότερο) χρόνια και να παραμείνει ή να αναβαθμιστεί ότι ισχύει γι'αυτό!!-Υλοποιείται 7)Κατάργηση μοριοδότησης απο εργασιακή εμπειρία!!!-Καμία αναφορά 8)Κατάργηση εντοπιότητας που δίνει 150 μόρια!!!Καμία αναφορά 9)Κατάργηση συμβάσεων-stage στο δημόσιο!!!-Υλοποιείται....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! 10)Κατάργηση προσαύξησης 50% για όλους(συμβάσεις-stage) στο δημόσιο και της περιβόητης συνέντευξης!!!-Υλοποιούνται...επίσης ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Επίσης,συμφωνώ(με το σχέδιο νόμου) σ’ότι αφορά το 50% των θέσεων να αφορά άτομα χωρίς εμπειρία,ενώ δεν συμφωνώ στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου(που είναι μέσω ΑΣΕΠ) να μην έχουν μια προτεραιότητα οι άνεργοι,που είναι και πιστεύω το πιο λογικό(να προηγούνται) ως άνεργοι. Τέλος, προσωπικά είμαι υπερ των γραπτών διαγωνισμών μέσω ΑΣΕΠ την πλέον(κατ'εμέ) αξιοκρατική διαδικασία και προτείνω ότι επιπλέον μονάδες έχει κάποιος από πτυχία-μεταπτυχιακά-ξένες γλώσσες να προσμετρώνται,εννοείται χωρίς προσαυξήσεις(50%) και είμαι επίσης υπερ της κατάργησης επιπλέον μονάδων για εργασιακή εμπειρία-εντοπιότητα....τι γραπτός είναι άλλωστε αν δεν ισχύουν τα βασικά που είναι ο βαθμός του γραπτού και οι τίτλοι σπουδών-ξένες γλώσσες!!!Να προσθέσω-προτείνω επίσης για τους γραπτούς διαγωνισμούς μέσω ΑΣΕΠ και την επαναφορά της βάσης για όλους αφού μέχρι και πρόσφατα στον 1Γ π.χ. είχαμε και φαινόμενα(σε ειδική κατηγορία) που περνούσε στο ΓΛΚ με 16.6!!! Ευχαριστώ!!! Καλή συνέχεια και πάλι συγχαρητήρια!!!!