Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη marios | 3 Δεκεμβρίου 2015, 08:23
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλώς μοριοδοτείται η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Ωστόσο θα πρέπει να μοριοδοτείται και η συναφής προϋπηρεσία στο δημόσιο τομέα. Γνωρίζω περίπτωση υπαλλήλου που ήταν ΥΕ τραπεζοκόμος 20 χρόνια και μόλις πήρε πτυχίο από το ΕΑΠ έγινε ΠΕ Διοικητικός-Οικονομικός υπάλληλος. Είναι άδικο να προσμετράται στην βαθμολογούμενη προϋπηρεσία του και αυτή του τραπεζοκόμου επειδή ήταν στο δημόσιο. Με αυτή τη λογική να μην υπάρχει συνάφεια και στον ιδιωτικό τομέα. Το ιδανικό θα ήταν να λαμβάνεται η συναφής προϋπηρεσία μετά τη λήψη του βασικού τίτλου σπουδών και στο δημόσιο. Όσον αφορά την κατοχή δεύτερου τίτλου σπουδών στην ίδια εκπαιδευτική κατηγορία θέλω να πιστεύω ότι ένας ΠΕ με δεύτερο πτυχίο ενός ΤΕΙ θα προσμετράται δεδομένου ότι ΑΕΙ και ΤΕΙ ανήκουν στην ανώταταη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ευχαριστώ.