Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Thomais | 3 Δεκεμβρίου 2015, 09:24
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το θέμα αναγνώρισης επαγγελματικής εμπειρίας στον ιδιωτικό τομέα σε ανάλογες διοικητικές θέσεις είναι ένα θετικό βήμα κ κίνητρο για όλους τους εργαζόμενους που έχουν την εμπειρία τεχνογνωσία κ διάθεση να προσφέρουν στη Δημόσια Διοίκηση. Εχει ήδη εγκριθεί και αναμένεται η έκδοση προεδρικού διατάγματος. Θα πρέπει να υλοποιηθεί διότι δε γίνεται κάποιος με εμπειρία σε διοικητικές θέσεις σε μία πολυεθνική για παράδειγμα να μην αναγνωρίζεται σε συνέχεια από τη δημόσια υπηρεσία ειδικά αν έχει προσληφθεί στο δημόσιο και με αξιοκρατικά κριτήρια ενώ αντίθετα κάποιος με πολλαπλές συμβάσεις ορισμένου χρόνου και πιέσεις και μέσον όχι απλά να έχει θέση μόνιμη στο δημόσιο αλλά λόγω της προυπηρεσίας πάσης φύσης που του έχει αναγνωριστεί να προηγείται και στις κρίσεις Ο διορισμός μέσω πανελλήνιων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ στο Δημόσιο θα έπρεπε να μοριοδοτείται επίσης όπως και οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και να προσμετράται θετικά και στην εξελικτική πορεία του εργαζόμενου Είναι σημαντική η δια βίου μάθηση – επιμόρφωση των στελεχών της δημόσιας διοίκησης και θα πρέπει να ενθαρρύνεται και να επιβραβεύεται ανάλογα. Να αναγνωρίζεται η επιτυχής συμμετοχή σε επιμόρφωση και επιπλέον γνώσεις γλωσσών και Ακαδημαίκού επιπέδου Βρίσκομαι στη διάθεση του Υπουργείου για να καταθέσω μία ολοκληρωμένη άποψη επί αυτών των θεμάτων γιατί εκτός από τη συνέχιση του κράτους δικαίου για όσους υπηρετούμε στο δημόσιο οφείλουμε να αφήσουμε κληρονομιά ήθους και αξιών στα παιδιά μας