Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης | 3 Δεκεμβρίου 2015, 10:12
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σημαντικότερο πρόβλημα κατ' εμέ σε μια διαδικασία αξιολόγησς πηγάζει από την αντικειμενικά "θεσμοθετημένη" αποτύπωση δεικτών αξιολόγησης επί του εργασιακού αντικειμένου του κάθε υπαλλήλου. Οι δείκτες αξιολόγησης για την μέτρηση της αποδοτικότηατς, της αποτελεσματικότητας αλλά και της παραγωγικότητας τουλάχιστον όπως προσδιορίζονται στο σύγχρονο μάνατζμεντ, πρέπει να είναι εξειδικευμένοι και προσαρμοσμένοι στις ανάγκες κάθε εργασιακής θέσης. Σαφώς και κάθε εργασική θέση δεν ειναι δυνατό να περιλαμβάνει τους ίδιους εξειδικευμένους δείκτες αλλά μπορούν να καθορίζονται και μέσω των Εσωτερικών Κανονισμών των Υπηρεσιών σύμφωνα με την υποχρεωτική αναγραφή και του καθηκοντολογίου. Συμπερασματικά ένας υπάλληλος από την αρχή της εργασιακής του σχέσης πρέπει να γνωρίζει αφ' ενός με ξεκάθαρο τρόπο τα καθηκοντα της θέσης που καταλαμβάνει και αφ' ετέρου τους μετρήσιμους δείκτες για την αξιολογησή του.