Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Τσ | 3 Δεκεμβρίου 2015, 10:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ΜΕΡΟΣ Δ’-ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ του Σχεδίου τυγχάνει εφαρμογής και στους Δημοτικούς Υπαλλήλους με τη ρητή αναφορά: "...καθώς και τα άρθρα 87 έως 89 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143 Α`), αντικαθίστανται ως εξής", Με δεδομένο ότι το ΜΕΡΟΣ Γ δεν επεκτείνεται και στους Δημοτικούς Υπαλλήλους (όπως αναφέρω στο σχόλιο μου στο άρθρο 25)τότε το Δ΄ ΜΕΡΟΣ του Σχεδίου Νόμου θα ρυθμίζει δύο διαφορετικές καταστάσεις ανάμεσα στους λοιπούς Δημοσίους Υπαλλήλους και στους Δημοτικούς Υπαλλήλους, Για παράδειγμα σήμερα οι Δημοτικοί Υπάλληλοι Α΄Βαθμού είναι ελάχιστοι στους Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού όταν θα υπάρχει πληθώρα υπαλλήλων με το βαθμό αυτό στην Κεντρική Διοίκηση. Ακόμη και αν θεωρηθεί ότι με την κατάργηση του 4024/11 οι Δημοτικοί Υπάλληλοι επανέρχονται στο προγενέστερο καθεστώς του3584/07 (ως προς τη βαθμολογική τους κατάσταση) τότε το ΜΕΡΟΣ Δ' θα ρυθμίζει και πάλι δύο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις, γεγονός ανεξήγητο και ενδεχόμενα ανορθολογικό.