Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη stavros | 4 Δεκεμβρίου 2015, 00:09
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνώ απόλυτα με τις επισημάνσεις του "ΘΩΜΑΣ ΣΥΡΟΣ 3 Δεκεμβρίου 2015, 09:53". Ειδικότερα, όσον αφορά στην αναγκαιότητα προσθήκης παραγράφου με την εξής σαφή αναφορά: «...Υπάλληλος που κατέχει το βασικό τίτλο σπουδών, ο οποίος αποτελεί το τυπικό προσόν του κλάδου, του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στην προκηρυσσόμενη θέση, δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία επιλογής ανεξαρτήτως του κλάδου στον οποίο ανήκει...», η οποία αναφέρεται και σε σχετική εγκύκλιο του αρμοδίου Υπουργείου [(Α.Π.ΔΙΔΑΔ/Φ.35.40/2057/οικ.30264/24-11-2014) (ΑΔΑ:77ΗΨΧ-ΔΘΝ)]. Επίσης, θα πρέπει να μοριοδοτούνται όλα τα επίπεδα γλωσσομάθειας και όχι μόνο η άριστη γνώση. Τέλος, δεν μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη ανισότητα, από το να επιτραπεί η με ίσους όρους, κριτήρια και μόρια πρόσβαση σε θέσεις ευθύνης, υπαλλήλων διαφορετικού επιπέδου σπουδών. Σε άλλες θέσεις θα πρ΄πει να έχουν πρόβαση οι ΠΕ & ΤΕ και σε άλλους οι ΔΕ (κατά το πλείστον σε ολιγομελή Τμήματα υπηρεσιών της Περιφέρειας, όπου θα είναι και σχετικά δυσκολότερο να βρεθούν υποψήφιοι ΠΕ & ΤΕ. Προκειμένου μάλιστα να απαλειφθούν οριστικά οι εκάστοτε συγχύσεις και διαφωνίες, που αφορμώνται από την απόπειρα ορισμένων να εξηγήσουν κατά τη δική τους βούληση έννοιες του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, θα πρέπει εφεξής να λαμβάνονται υποχρεωτικά υπ' όψιν τα προβλεπόμενα από το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, που εχει εναρμονισθεί και με το αντίστοιχο Ευρωπαικό. Όπως συγκεκριμένα αναφέρεται, στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τυπικής εκπαίδευσης υφίστανται τρία (3) επίπεδα σπουδών, το πρωτοβάθμιο (Δημοτικό), το δευτεροβάθμιο (Λύκειο και ισότιμα) και το τριτοβάθμιο (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ). Άς μην ξεχνάμε, ότι σήμερα, μόνον το σύστημα τυπικής εκπαίδευσης (και όχι της άτυπης) χορηγεί τίτλους σπουδών που παρέχουν πρόσβαση σε θέσεις εργασίας. Συνεπώς, θα πρέπει τα τρία (3) ως άνω επίπεδα, να αντιστοιχηθούν προς τις κατηγορίες των βασικών τίτλων σπουδών των υπηρετούντων, ως εξής: πρωτοβάθμιο>ΥΕ, δευτεροβάθμιο>ΔΕ, τριτοβάθμιο>ΠΕ&ΤΕ. Τα ως άνω είναι σύμφωνα και με την σχετική νομοθεσία (Ν.2916/01, Ν.3549/07, Ν.4009/11).