Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 4 Δεκεμβρίου 2015, 08:39
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που πιστεύω ότι δεν αναφέρετε πουθενά στο σχέδιο νόμου είναι το οικονομικό κίνητρο στο υπάλληλο για γίνεται καλύτερος .Αναλυτικότερα θα ήθελα να αναφέρω ότι θα έπρεπε εκτός από τον καλό βαθμό στην έκθεση αξιολόγησης που η μοναδική σημασία είναι για να γίνει κάποιος προϊστάμενος είτε τμήματος είτε Δ/νσης αφού πλέον η όποια αύξηση δεν συνδέετε με το βαθμολόγιο. Παρακαλώ πείτε μου ποιο κίνητρο εκτός από την ηθική ανταμοιβή έχει να δουλέψει κάποιος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να πάρει θέση ευθύνης; Πιστεύω πως ο καλός υπάλληλος σε όποια θέση και να είναι θα έπρεπε να έχει οικονομικό κίνητρο εξέλιξης και βελτίωσης όπως και το αντίστροφο φυσικά, όπως συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα.