Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Μπρατάνη Ευανθία | 4 Δεκεμβρίου 2015, 08:24
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η βάση του νομοσχεδίου πιστεύω πως είναι σωστή. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στον τομέα της παιδείας. Υπάρχουν πολλοί δάσκαλοι/καθηγητές που είναι ακατάλληλοι/ανεπαρκείς για την θέση που κατέχουν. Η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνεται από τους ίδιους συναδέρφους/ συμβούλους. Συνήθως υπάρχει συναδελφική αλληλεγγύη με αποτέλεσμα ανεπαρκής εκπαίδευση. Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται από τρεις παράγοντες. Μαθητές, γονείς και ανεξάρτητους αξιολογητές που θα συνυπολογίζουν εκτός από τα προσόντα των δασκάλων, το γενικό επίπεδο της τάξης, αλλά και του σχολείου.