Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Αργύρης | 4 Δεκεμβρίου 2015, 11:12
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το θέμα του εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης και της αξιολόγησης των Δημοσίων υπηρεσιών και του προσωπικού της έχει απασχολήσει τις κυβερνήσεις των τελευταίων 20 ετών. Η έλλειψη πολιτικής βούλησης να λειτουργήσει το δημόσιο πιο αποτελεσματικά έχει δημιουργεί προβλήματα σε ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία. Πρέπει να προχωρήσουν άμεσα οι αλλαγές, να αξιοποιηθούν τα σημερινά στελέχη, να αναγνωρισθεί η συνολική προυπηρεσία (και από τον ιδιωτικό τομέα) και η αποτελεσματικότητα να επιβραβεύεται. Η μοριοδότηση των ετών προυπηρεσίας και των διδακτορικών δίνει μια εύκολη φόρμουλα αλλά οι ικανοί άνθρωποι δεν έχουν τρόπο να ξεχωρίσουν στο δημόσιο. Οι ετήσιες αξιολογήσεις γίνονται με αστείο τρόπο και όλοι καταλήγουν άριστοι ! Ανεξάρτητο όργανο αξιολόγησης ίσως είναι η λύση, όπως Δ/ντες μόνο από τον ιδιωτικό τομέα.