Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Στυλιανός Δεσύπρης | 5 Δεκεμβρίου 2015, 00:41
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΕΣΔΔ μοριοδοτείται λίγο. Έπρεπε πάνω από το διδακτορικό. Διάβασα κάπου ότι "ενώ έχει πολύ επίπονη διαδικασία εισαγωγής η αποφοίτηση είναι βέβαιη και με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία". Φυσιολογικό, αφού όσοι περνάνε είναι άτομα που υπερβαίνουν τη μέση στάθμη και δεν έκαναν αυτόν τον κόπο για να μην τελειώσουν. Δεύτερον, τα μεταπτυχιακά μονοετούς διάρκειας δηλαδή που προτείνει κάποιος να εξισωθούν με την ΕΣΔΔ δεν τα τελειώνουν όλοι; Και πώς μπαίνουν σε αυτά; Με τις ίδιες εξετάσεις; Πόσες διδακτικές ώρες έχουν; Η ΕΣΔΔ πάνω από διπλάσιες ενός διετούς μεταπτυχιακού. Τρίτον, αυτό ισχύει και για τη Σχολή Ικάρων. Τι σημαίνει δηλαδή, ότι οι ιπτάμενοι είναι άχρηστοι επειδή τελειώνουν όλοι (με εξαίρεση όσους κόβονται για άλλους λόγους που σχετίζονται με την πτητική ικανότητα, αλλά και πάλι απορροφώνται αλλού). Τέταρτον, είναι παραγωγική Σχολή. Σε όλον τον κόσμο όπου υπάρχουν τέτοιες σχολές, αυτό συμβαίνει. Τέλος, "Επιπλέον, επιδιώκουν την εισαγωγή τους άτομα που δεν έχουν προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία με αποτέλεσμα απλά να παρατείνεται η φοιτητική ζωή για ένα χρόνο, με μισθοδοσία απο το ελληνικό δημόσιο και εξασφαλισμένη θεςη εργασίας. Το αποτέλεσμα ειναι να εισέρχονται στο δημόσιο με θεωρητική γνώση περί διοίκηςη, αλλά καθόλου εμπειρία σε επιστημονικά αντικείμενα και διοικητικά καθήκοντα." Κατ αρχάς είναι αναληθές, ο μ.ό. υπερβαίνει τα τριάντα έτη καθώς λίγοι έχουν την ωριμότητα να ανταποκριθούν στη διαδικασία εισαγωγής. Επίσης, ακόμη κι αν ίσχυε, οι άλλοι υπάλληλοι τι ακριβώς εμπειρία είχαν; Και στο κάτω κάτω γιατί είναι κακό αυτό; Αναέωση χρειαζόμαστε και φρέσκιες ιδέες. Όσο για τη φοιτητική ζωή, τα δύο χρόνια στη Σχολή με τόσο εντατικό πρόγραμμα μόνο ανέμελα δεν είναι. Αφού είναι τόσο εύκολα και ωραία τα πράγματα, ας δώσει και ο σχολιαστής. Η Σχολή έπρεπε να έχει ακόμη πιο ισχυρή μοριοδότηση, συντριπτική, επειδή γι αυτό υπάρχει, όπως και στις άλλες χώρες. Το άρθρο και το νομοσχέδιο είναι εξαιρετικά. Μπράβο στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Μεταρρυθμιστής Υπουργός, σπάνιο φαινόμενο. Ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι.