Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 5 Δεκεμβρίου 2015, 10:46
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ την αξιολόγηση και τα κριτήρια της απλουστευμένα. Η προϋπηρεσία και η εμπειρία σε ένα αντικείμενο δεν έχει καμία βαρύτητα ; Αν πχ ένας υπάλληλος έχει εργασθεί επί 27 έτη σε θέσεις οικονομικών υπηρεσιών και έκανε συνεχείς συναφείς επιμορφώσεις (ενημερώσεις στη τρέχουσα νομοθεσία κλπ) όλα αυτά τα χρόνια, αυτά δεν μετράει έναντι άλλων υπαλλήλων που έχουν ένα πτυχίο ΑΕΙ ΤΕΙ πριν κάποια χρόνια ( πολλές φορές χωρίς χωρίς συνάφεια και δεν έχουν προχωρήσει και ενημερωθεί στη συνέχεια ) ; Αν ο παραπάνω υπάλληλος μετακινείται με διευθυντικό δικαίωμα παρά τη θέλησή του μετά από 27 έτη σε θέση που δεν έχει σχέση με οικονομικά θα θεωρηθεί ¨άπειρος" ; Κατά τη γνώμη μου τα κριτήρια αυτής της αξιολόγησης χωρίς σύνδεση με το παρελθόν, θα ευνοήσουν και υπαλλήλους που για αρκετά χρόνια ίσως ασαφές αντικείμενο και κανένα ενδιαφέρον εξέλιξης της εργασίας τους και ίσως να έχουν μόνο την εύνοια τον Προϊσταμένων τους. Θα πρέπει να μπει και μια αναφορά στην έκθεση αξιολόγησης στα καθήκοντα που εκτελούσαν στο παρελθόν.