Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 14 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Θηβαίος | 5 Δεκεμβρίου 2015, 11:44
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνησω με τον παραπανω χρήστη. Έτσι θα πρότεινα διεξαγωγή πανελλαδικών εξετάσεων ,όχι ανταγωνιστικού-βαθμοθυρικου χαρακτηρα αλλά με θέματα που να δίνουν έμφαση στην κριτική ικανοτητα,το ήθος του εξεταζόμενου και τέλος το γνωσιακό του επιπεδο. Η διαδιδικασια της βαθμολόγησης να είναι η ίδια με αυτήν των πανελλαδικων. Ακόμη θα πρότεινα την σύσταση κλιμακίων που ,απροειδοποίητα να εισέρχονται σε διδακτικές αίθουσες αλλά και στους προαυλιους χώρους των σχολείων,καθώς και τα δυο μαρτυρούν το επίπεδο εκπαίδευσης που παρέχεται απο τον κάθε εκπαιδευτικό. Λαμβάνοντας λοιπον υπόψην όλα τα παραπανω,να αξιολογούνται ανάλογα οι πλεον αναγκαίοι και κρίσιμοι δημόσιοι υπάλληλοι,οι εκπαιδευτικοι. Ας μας εξηγήσει κάποιος με ποιο σκεπτικό εξαιρείται ο συγκεκριμένος ,νευραλγικός για την αναπτυξη της χώρας, κλαδος