Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ Δ,ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ | 5 Δεκεμβρίου 2015, 14:00
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απίστευτα δύσκολο να γίνει ένα ενιαίο σύστημα το οποίο να δουλέψει σωστά στο σύνολο της δημόσιας διοίκησης. Ωστόσο θα πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές ωστέ να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα. Στόχος των κρίσεων δεν μπορεί να είναι άλλος από την αποτελεσματικότερη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης. Δια γυμνού οφθαλμού εντοπίζονται πολλά τρωτά κυρίως στην μοριοδότηση. Αυτό που θα φέρει τα χειρότερα αποτελέσματα είναι η μοριοδότηση της εμπειρίας όχι με βάση την πραγματική εμπειρία που διαθέτουν οι υπάλληλοι αλλά από τα χρόνια θητείας τους στο Δημόσιο. Έτσι θα επιλεχθεί για Δντης κάποιος με 33 χρόνια υπηρεσίας έναντι άλλου που διαθέτει δεκαετή εμπειρία ως Δντης. Σε ένα εργοστάσιο θα επέλεγαν για Δντή κάποιον που δουλεύει στην γραμμή παραγωγής επειδή απλά έχει 33 χρόνια προυπηρεσίας έναντι συναδέλφου του που εργάζεται πέντε χρόνια σε θέση ευθύνης κι έχει μόνο δέκα έτη προυπηρεσίας; Μάλλον αυτός που θα πρότεινε κάτι τέτοιο θα απολύονταν. Όσο αφορά τον προβληματισμό αν θα πρέπει η εμπειρία αυτή να έχει αποκτηθεί μόνο μετά από κρίση Υ,Σ, είναι τελείος ανυπόστατος. Το ζητούμενο είναι να υπάρχει η εμπειρία και όχι το πως αποκτήθηκε. Εξάλλου ο διαθέτων την 33ετή εμπειρία μπήκε στο δημόσιο με ΑΣΕΠ; Η πρόταση μου είναι να μην προσμετράται η απλή θητεία αλλά μόνο αυτή σε αντίστοιχη με την διεκδικούμενη θέση με 2 μόρια/μήνα.