• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Κ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 13:07

    Διαφωνώ με την άυξηση της μοριοδότησης στα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και πιστεύω οτι τα μόρια τους θα έπρεπε να μειωθούν, αν όχι να εξαλειφθούν. Ο λόγος που διαφωνώ, είναι γιατι τα μεταπτυχιακά δεν συμπεριλαμβάνονται στην δωρεάν παιδεία του ελληνικου κράτους όπως το πρώτο πτυχίο. Έτσι το σύστημα για αλλη μια φορά αναπαράγει την κοινωνική αδικία αφου οι ευκατάστατοι μπορούν να αποκτήσουν το μεταπτυχιακό που σε ελληνικό πανεπιστήμιο δεν κοστίζει πουθενά κάτω απο 6.000 ευρώ ετησίως ενω σε διάφορες περιπτώσεις φθάνουν και τα 12.000€. Απλή αναγωγή ανα μήνα μας λέει οτι κάποιος πρέπει υποχρεωτικά να συντηρείται απο άλλους (γονείς) κατα τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών του οι οποιες συνήθως γίνονται σε ηλικία απο 24-25 ετών και άνω. Ακόμα και αν ο φοιτητης δούλευε σε μια απλη δουλειά χαμηλοαμοιβόμενη (αφου το μεταπτυχιακο το κάνει κάποιος για να βρεί μια καλή δουλειά, αρα είναι άνεργος ή χαμηλοαμοιβόμενος σε πρόχειρες δουλειές) τα χρήματα που θα έβγαζε μόλις του επιτρέπουν να πλήρωσει το πανεπιστήμιο χωρίς να μπορεί να καλύψει τα προσωπικά του έξοδα. ΑΡΑ... ΔΩΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΊΤΕ!!! Δεν μπορώ να μην αναφερθώ επίσης στον τρόπο επιλογής των μεταπτυχιακών φοιτητών, που σαν τους stagers διαφεύγουν του κρατικού ελέγχου και υπάρχει συνέντευξη. Και μην μου πείτε οτι το κομματικο χέρι δεν υπάρχει στα πανεπιστήμια και στους καθηγητες που κάνουν την επιλογή με εντελώς υποκειμενικά κριτήρια της αρεσκείας τους, γιατι τοτε θα πρέπει να ζω σε άλλη Ελλάδα εγω. Και αν δεν είναι έτσι όπως τα λέω, αλήθεια, ποιό το νόημα να στήνεται ένα ολόκληρο τσίρκο για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων με ταυτόχρονη πανελλαδική μετάδοση των θεμάτων, ύπαρξη 3 βαθμολογητών με βαθμολογίες που δεν πρέπει να αποκλίνουν μεταξύ τους, και με μαύρες αυτοκόλλητες ταινίες για την διατήρηση της άκρας μυστικότητας της ταυτότητας του υποψηφίου; Όλα αυτά στερούνται νοήματος απο τη στιγμη που τα μεταπτυχιακά δίνονται με συνεντεύξεις καθηγητών και που και τα δύο μοριοδοτούνται στον ΑΣΕΠ. Αρα, ή έχουμε μεταπτυχιακά που δεν είναι ανοιχτά σε όλους τους πολιτες (αναξιοκρατία) ή το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων είναι μια υπερβολή και θα μπορούσε κάλλιστα να αντικατασταθεί απο μια συνέντευξη που θα διενεργείται απο καθηγητές πανεπιστημίου, ή ακομα απο καθηγητές λυκείου! Σας αρέσει η ιδέα; Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΡΥΠΕΣ, ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ STAGE. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Τέλος το Τεστ δεξιοτήτων δεν θα έπρεπε να έχει ημερομηνία λήξεως. Είναι ανόητο, αφου αυτό το τέστ αφορά αυτό που λέει ο τίτλος του: ΓΝΩΣΕΙΣ (ΓΕΝΙΚΕΣ) και ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, και αυτά είναι στοιχεία του χαρακτήρα ενός ανθρώπου ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. Δεν θα γίνω λιγότερο ικανός σε 10 χρόνια απο σήμερα, ενω οι γενικές γνώσεις μου περι ιστορίας ή γεωγραφίας με την ηλικία θα είναι ακόμα περισσότερες απο ότι σήμερα. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ