Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Βάσια | 5 Δεκεμβρίου 2015, 20:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκφράζω ρητά τις αντιρρήσεις μου για το συγκεκριμένο άρθρο για τις κρίσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων. Ειδικά για τους ΟΤΑ θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια με διάφορες δικαιολογίες καταστρατηγήθηκε κάθε διάταξη για κρίσεις προϊσταμένων και Διευθυντών. Αντιθέτως τοποθετήθηκαν πολυάριθμοι προϊστάμενοι και διευθυντές απλά με απόφαση των αιρετών οργάνων(πχ απλή απόφαση δημάρχου) χωρίς να τηρούνται ούτε τα προσχήματα. Και εννοείται χωρίς κάν τα ουσιώδη προσόντα. Έτσι ορίστηκαν διευθυντές άτομα με 5 χρόνια υπηρεσία, συγγενείς, κολλητοί και ψηφοφόροι δημάρχων, προϊστάμενοι σε τμήματα χωρίς ούτε έναν υπάλληλο και χωρίς καν αντικείμενο. Στην υπηρεσία μου οι προϊστάμενοι κοντεύουν να είναι περισσότεροι από τους υπαλλήλους. Τα επιδόματα θέσης ευθύνησς μοράζονται αφειδώς , απλά για να ικανοποιηθούν κάποιες υποσχέσεις. Κατάντησε σκανδαλώδες και επιτέλους πρέπει να μπει ένα τέρμα με υποχρεωτική εφαρμογή της νομοθεσίας για κρίσεις προϊσταμενων. Τι κρίσεις όμως; Αξιοκρατικές και δίκαιες γιατί αυτό προσδοκούμε από τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Όμως αν ψηφιστεί αυτό το άρθρο με αυτή τη μορφή πως είναι δυνατόν να μιλάμε για αξιοκρατία; Είναι δυνατόν διεθυντής να μπορεί να γίνει απλά κάποιος που τοποθετήθηκε ένα χρόνο με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω; Ή κάποιος με βαθμό Α; Μα ποιος έχει βαθμό Α πλέον με το βαθμολόγιο που ισχύει; Μονο αν είχε ξεμείνει κανας παλιός διεθυντής με βαθμό Β που πήρε τον Α λόγω θέσης; Κι εμείς οι υπόλοιποι με τόσα χρόνια εμπειρία σε πόστα-ηλεκτρικές καρέκλες , που θυσιάζουμε χρόνο από την οικογένειά μας για να αποκτήσουμε μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες σε τι πρέπει να προσδοκούμε; Η απόλυτη απογοήτευση...Επίσης να αναφέρω ότι όλοι αυτοί οι προϊστάμενοι που τοποθετήθηκαν με τη διαδικασία της αναπλήρωσης ήταν αυτοί που ποτέ δε μας επέτρεπαν να πάμε σε σεμινάρια μήπως και πάρουμε κανα μόριο παραπάνω. Προσωπικά γνωρίζω άτομα (μεταξύ αυτών και εγώ) που αναγκαστήκαμε να παρακολουθήσουμε, με αντίτιμο φυσικά, το κατά τ' άλλα πολύ χρήσιμο επιμορφωτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως για δημοσίους υπαλλήλους του ΕΚΠΑ το οποίο αντιστοιχεί σε 35 μέρες επιμόρφωσης του ΕΚΔΔΑ. Που πλέον είναι άχρηστο αφού δεν προσμετράται. Η' μήπως είναι δίκαιο να βαθμολογούνται το ίδιο όλα τα σεμινάρια του ΕΚΔΔΑ ανεξαρτήτως μερών επιμόρφωσης; Συμφωνώ πάντως ότι ακόμη και σε αυτό πρέπει να υπάρχει ανώτατο όριο για το λόγο ότι κάποιοι πάντα επιλέγονται όταν κάνουν αίτηση έχοντας προφανώς τον τρόπο τους , ενώ άλλοι όχι. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που με νιώθουν. Γιατί βιώνουμε την αδικία καθημερινά και ξέρουν ακριβώς τι εννοώ. Περιμένω από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να βάλει τέλος στην αδικία και την αναξιοκρατία, περιμένω να κάνει πράξη όλα αυτά που πρέσβευε τόσα χρόνια και ήταν αυτά που άγγιξαν την καρδιά του κόσμου . Περιμένω απλά να μην σβήσει η ελπίδα...Μην αφήσετε το άρθρο 29 με αυτή τη μορφή. Αν το κάνετε μην ελπίζετε σε καμία αναδιάρθρωση του δημοσίου τομέα, αλλά να περιμένετε πλήρη κατάρρευσή του.