Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένωνΣχόλιο του χρήστη Δήμος | 6 Δεκεμβρίου 2015, 22:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η φοίτηση στην ΕΣΔΔ έγινε must κυρίως γιατί είναι διαγωνισμός που προσφέρει μονιμοποίηση στο δημόσιο. Το γεγονός ότι επαναλαμβάνεται σχεδόν κάθε χρόν,ο δημιουργεί τα τελευταία χρόνια μεγάλη συμμετοχή και ανταγωνισμό, όπως συμβαίνει εξάλλου και σε όλους τους γραπτούς διαγωνισμούς για διορισμό στο δημόσιο, με φροντιστήρια κτλ. Το επίπεδο σπουδών φοίτησης είναι χαμηλότερο από αυτό των αξιόλογων ελληνικών μεταπτυχιακών, με μαθήματα όπως αγγλικά, γαλλικά, χρήση Η/Υ κτλ. Για τις σπουδές τους οι σπουδαστές στην ΕΣΔΔ πληρώνονται, τους υπολογίζεται η φοίτηση ως δημόσια προϋπηρεσία, αν πάρουν άριστα (πάνω από 80 % αριστεύουν ενώ σχεδόν ποτέ δεν έχει υπάρξει κάποιος που να μη τις ολοκλήρωσε) τους δίνεται ένας επιπλέον χρόνος υπηρεσίας, κερδίζουν επιπλέον 7 χρόνια εξέλιξης (κατάταξη σε Β βαθμό), κάποιοι αναβαθμίζονται από ΤΕ σε ΠΕ, κ.α. Τώρα στο νομοσχέδιο τους δίνονται και μόρια διδακτορικού εκτοξεύοντας τους πολύ μπροστά από μεταπτυχιακά που σε αντιδιαστολή με την ΕΣΔΔ ολοκληρώνουν πολλοί λιγότεροι απ’ όσους εγγράφονται, δεν πληρώνονται οι φοιτητές, η φοίτηση δεν μετρά ως προϋπηρεσία, οι εκπαιδευτές είναι όλοι ακαδημαϊκοί και μεγάλο ποσοστό φοιτητών κάνουν πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε διεθνή συνέδρια και περιοδικά. Τώρα γιατί η ΕΣΔΔ πέραν των υπολοίπων πλεονεκτημάτων μοριοδοτείται σχεδόν το διπλάσιο από τα μεταπτυχιακά είναι απορίας άξιο. Άνθρωποι που λόγω προσόντων δεν δυσκολεύτηκαν να διοριστούν δεν πάνε να σπουδάσουν 1,5 χρόνο στην Αθήνα στην ΕΣΔΔ και σε πράγματα που η εξειδίκευσή τους και η εμπειρία τους, τους δίνει τη δυνατότητα να διδάσκουν στην ΕΣΔΔ και όχι να φοιτούν. Ας μοριοδοτηθούν όλες οι σπουδές μετά το πτυχίο (10 Εθνικές σχολές, 10 Διδακτορικά, 10 μεταπτυχιακά) αλλά μην υπερτιμάμε σχολές που παρέχουν στοιχειώδεις γνώσεις δημοσιοϋπαλληλικής και υποτιμάμε τις ακαδημαϊκές σπουδές… κι αυτές του δημοσίου είναι…. Στους προηγούμενες νόμους ήταν σαφώς πιο αντικειμενική η διαβάθμισή τους και τα νομοσχέδια δεν ήταν στο πόδι. Τέλος η συνέντευξη λόγω του ποσοστού της μπορεί να δώσει τόση διαφορά που όλες οι συζητήσεις για τυπικά προσόντα να είναι περιττές… Αλήθεια, για πόσες θέσεις και σε πόσους φορείς θα μπορεί να υποβάλλει κάποιος αίτηση να κριθεί; Κρατικοί υπάλληλοι ή υπάλληλοι συγκεκριμένων ΝΠΔΔ, συγκεκριμένων ΟΤΑ, συγκεκριμένων Υπουργείων; Για κάθε αίτηση ξεχωριστή συνέντευξη ή μόνο μια;