• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Νίτσος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 13:06

    Η ιδέα να ισχύουν αντικειμενικά κριτήρια είναι σωστή. Δηλαδή οι όροι και οι προυποθέσεις να είναι καθαρές, γνωστές από όλους και να τηρούνται για όλους. Σίγουρα θα υπάρχουν προβλήματα αφού οι τίτλοι σπουδών δεν λένε ολόκληρη την ιστορία, προσωπικότητα, χαρακτήρα κλπ. του υποψήφιου που μπορούν να αποδειχτούν επίσης σημαντικά στην εκτέλεση των καθηκόντων. Αυτά όμως, όσο σημαντικά και να είναι παραμένουν υποκειμενικά και είναι δύσκολο να αξιολογηθούν σε μια πανελλήνια διαδικασία. Θα ήθελα μόνο να προσθέσω μερικές παρατηρήσεις ώστε τα κριτήρια να είναι πιό δίκαια εκτός από αντικειμενικά: - Δεν πρέπει να καταργηθεί η μοριοδότηση δεύτερου μεταπτυχιακού ή γενικά επιπλέον τίτλων σπουδών. Δεν είναι σωστό να τεμαχίζονται τα βιογραφικά των υποψηφίων. Αν κάποιος έχει παραπάνω προσόντα σύμφωνα με τα αντικειμενικά κριτήρια αυτά θα πρέπει να του πιστώνονται. - Θα πρέπει να υπάρχει συντελεστής με τον οποίο να πολλαπλασιάζονται οι βαθμοί των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων. Όπως όλα τα πτυχία δεν είναι ίδια, έτσι και όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν είναι ίδια και το σύστημα βαθμολογίας υπάρχει για να αποτυπώνει αυτές τις διαφορές. Θα πρέπει λοιπόν να λαμβάνεται υπόψη. - Θα πρέπει να καταργηθεί το τέστ δεξιοτήτων ή τουλάχιστον να μειωθούν σημαντικά τα μόρια που προσφέρει. Κάποιος με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο έχει αφιερώσει τουλάχιστον 10 χρόνια κοπιαστικής προσπάθειας και πολλά χρήματα. Είναι μια επένδυση ζωής. Δεν θα πρέπει να εξισώνονται οι προσπάθειες χρόνων για την απόκτηση μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων με μια εξέταση μερικών ωρών, η οποία παρέχει αμφίβολα εχέγγεια. Αυτό αποτελεί στην πράξη ακύρωση των τίτλων σπουδών. Ευχαριστώ και καλή επιτυχία στο εγχείρημα. Ελπίζω να αποδώσει για το καλό όλων