Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Σ. | 7 Δεκεμβρίου 2015, 20:35
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο νόμος στο σύνολό του κινέιται προς τη σωστή κατεύθυνση. Όμως η στοχοθεσία θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλους του φορείς, και να αξιολογούνται οι υπάλληλοι ως προς την επίτευξη των στοχων, δηλαδή την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους, το οποίο είναι ένα λιγότερο υποκειμενικό κριτήριο και μπορεί να μετρηθεί με δείκτες. Εάν δεν υπάρχει σαφές καθηκοντολόγιο και στοχοθεσία η αξιολογηση θα παραμένει υποκειμενική. Επίσης, με σαφές καθηκοντολόγιο και αξιολόγηση, θα είναι ευκολότερο η διοίκηση να εντοπίσει τις δομές που δεν έχουν αρμοδιότητες, ή συνασκούνται κ.τ.λ.