• Σχόλιο του χρήστη 'ανώνυμο' | 12 Νοεμβρίου 2009, 13:52

    Αφού (καλώς) επεκτείνετε το μέτρο, γιατί να συνεχίσουμε να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους σε κατηγορίες (ΠΕ, ΔΕ κλπ) άσχετες και πιθανόν ξεπερασμένες σε σχέση με τις σημερινές τους δεξιότητες; Εάν κάποιος απόφοιτος γυμνασίου θέλει να εξεταστεί στο ίδιο επίπεδο με πτυχιούχους, και αν πάει καλύτερα από τους πτυχιούχους, τότε γιατί να μην προτιμηθεί; Γιατί του αποκλείουμε τη δυνατότητα και να εξεταστεί ακόμη; Βάση μίας επιλογής που μπορεί να ηταν και πρίν από 20 χρόνια, η μίας δυνατότητας που μπορεί τότε να μην είχε, κρίνουμε τις δυνατότητες που τους δίνει το δημόσιο σήμερα (εάν δε το έχουνε εν τω μεταξύ λειτουργικά ξεπεράσει;). Και αν μεν δεν εξετάζονταν, καλώς. Αλλά αφού εξετάζονται, γιατί να διαχωρίζονται πριν εξεταστούν;